Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30509
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вербалізація концепту "silence" на матеріалі художніх дискурсів корелюючих мов
Authors Рудич, Н.С.
ORCID
Keywords когнітивна лінгвістика
когнитивная лингвистика
cognitive linguistics
художній дискурс
художественный дискурс
artistic discourse
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30509
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Рудич, Н.С. Вербалізація концепту "silence" на матеріалі художніх дискурсів корелюючих мов [Текст] / Н.С. Рудич ; наук. кер. В.С. Куліш // Перекладацькі інновації : матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2013 р. / Ред.кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.В. Ємельянова та ін. — Суми : СумДУ, 2013. — С. 74-76.
Abstract Ключовим поняттям когнітивної лінгвістики є концепт. На сьогодні актуальним є дослідження мови з точки зору її участі в пізнавальних процесах людини. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30509
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
51062
Greece Greece
7505
Ireland Ireland
25531
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
9
Singapore Singapore
8868561
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
550335
United Kingdom United Kingdom
276290
United States United States
19198197
Unknown Country Unknown Country
550334

Downloads

China China
6
EU EU
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1512133
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1512133
Unknown Country Unknown Country
120

Files

File Size Format Downloads
Rudych N.S. Verbalizatsiia.pdf 212.65 kB Adobe PDF 3024403

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.