Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30712
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз практики застосування напрямів соціального маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
соціальний маркетинг соціальна інфраструктура об`єкти соціальної сфери |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30712 |
Publisher | ЖДТУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Летуновська, Н.Є. Аналіз практики застосування напрямів соціального маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств [Текст] / Н.Є. Летуновська // Теоретичні та практичні аспекти розвитку менеджменту підприємств виробничої сфери: світовий та вітчизняний досвід : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів (17-18 квіт. 2013 р.) – Житомир : ЖДТУ, 2013. - С. 22-25. |
Abstract |
У тезах проаналізовано три рівні соціального маркетингу та виокремлено напрями по кожному з них. Виявлено, що найменш задіяним напрямом соціального маркетингу залишається підтримка об`єктів соціальної інфраструктури. Запропоновано механізми стимулювання розвитку соціальної сфери підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30712 В тезисах проанализированы три уровня социального маркетинга и выделены направления по каждому из них. Выявлено, что наименее популярным направлением социального маркетинга остается поддержание объектов социальной инфраструктуры. Предложены механизмы стимулирования развития социальной сферы предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30712 Three levels of social marketing with their directions are analyzed in the article. The author revealed that development of social infrastructure is the least popular direction. Mechanisms of enterprises stimulation to support objects of social sphere are proposed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30712 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

8

12175

167229

1

1

1

1

1

21

1

1

2

1116479

560455

9210966

1116478
Downloads

2

12174

1

1

9210966

1

12183823

150
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska.pdf | 103.65 kB | Adobe PDF | 21407118 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.