Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30782
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психологічні основи навчального процесу |
Authors |
Ivanova, Tetiana Volodymyrivna
![]() Найчук, В.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-9394-8858 |
Keywords |
навчальний процес учебный процесс educational process |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30782 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Найчук, В.В. Психологічні основи навчального процесу [Текст] / В.В. Найчук, Т.В. Іванова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, м. Суми, 19-20 квітня 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. — Суми : СумДУ, 2013. — Ч.3. — С. 145-147. |
Abstract |
У психології розроблено кілька підходів до організації процесу засвоєння знань. Наприклад, Н.О. Менчинська та Д.Н. Богоявленський особливо детально досліджували роль в цьому аналітико-синтетичної діяльності, порівнянь, асоціацій, узагальнень, які спираються на конкретні дані, а також значення самостійного пошуку ознак понять, що засвоюються, та способів розв’язування нових типів завдань у процесі засвоєння.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30782 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

20470

1

3

61077235

39867

1

2452951

1

2

7

2

4

864283868

292456233

-36146647

864283867
Downloads

1

1

2

1

-2120761161

-1995022894

7357762

-2120761161

-2120761162

1

1

2452950

61077234

61077227

8

1

2452946

1

2452942

-2120761162

61077226

-36146648

2048467867
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Naichuk_process.pdf | 140.17 kB | Adobe PDF | 322136575 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.