Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30887
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Огдяд агрегованих індикаторів сталого розвитку |
Authors |
Некрасенко, Л.А.
|
ORCID | |
Keywords |
агрегований індикатор агрегированный индикатор aggregate indicator сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30887 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Некрасенко, Л.А. Огдяд агрегованих індикаторів сталого розвитку [Текст] / Л.А. Некрасенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 203-205. |
Abstract |
Зміна природних і кліматичних умов призводить не тільки до збільшення ризиків для ведення бізнесу але й до загрози життю. Безумовно актуальними є прогнозування і пошук причини загрози та попередження її можливих наслідків. Одним з варіантів прогнозування критичних ситуацій є пошук індикаторів – показників які показують межу нормального стану і початку кризи в будь-якому її прояві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30887 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
EU
1
France
1
Germany
6206
Greece
1
Ireland
56222
Japan
1
Lithuania
1
Russia
15
Turkey
2
Ukraine
758149
United Kingdom
381143
United States
6081684
Unknown Country
758148
Downloads
China
112444
Germany
6207
Lithuania
1
Ukraine
758150
United Kingdom
1
United States
8041577
Unknown Country
82
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nahornyi E.I._Marketyngove testuvannia.pdf | 203.28 kB | Adobe PDF | 8918462 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.