Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3097
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Функціональна зміна поняття «товар» в умовах глобалізації та інформатизації економіки і роль України у реалізації його нового змісту |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Тарасенко, О.І. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
поняття "товар" інформатизація економіки понятие "товар" информатизация экономики concept of "goods" informatization of the economy |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3097 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Функціональна зміна поняття "товар" в умовах глобалізації та інформатизації економіки [Текст] / О.А. Біловодська, О.І. Тарасенко // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №2. — С. 110-119. |
Abstract |
У даній статті виконано аналіз та систематизацію основних підходів щодо визначення сутності поняття «товар» з точки зору лінгвістки, економіки та маркетингу, встановлено відповідність існуючих визначень сучасним вимогам та розкрито новий зміст даного поняття, що відповідає сучасним вимогам глобалізації економічних процесів та акцентується на їх соціальних аспектах. Також авторами визначено роль України у перерозподілі товарних ресурсів, обґрунтовано значущість товару як багатофункціонального інструменту для інтенсифікації прогресу людства та виявлено значення трудового маркетингу в Україні та у світі. // Русск. версия: В данной статье выполнены анализ и систематизация основных подходов по определению сущности понятия «товар» с точки зрения лингвистки, экономики и маркетинга, установлено соответствие существующих определений современным требованиям и раскрыто новое содержание данного понятия, отвечающее современным требованиям глобализации экономических процессов и акцентирующееся на их социальных аспектах. Также авторами определена роль Украины в перераспределении товарных ресурсов, обоснована значимость товара как многофункционального инструмента для интенсификации прогресса человечества и выявлено значение трудового маркетинга в Украине и в мире.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3097 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
China
490745190
France
1
Germany
560
Greece
1
Ireland
742306
Lithuania
1
Netherlands
7
Poland
1
Russia
29
Singapore
1
South Korea
2
Spain
1
Turkey
7
Ukraine
31725439
United Kingdom
15875822
United States
410675570
Unknown Country
31725437
Downloads
Belarus
1
Belgium
1
China
1
EU
8
Estonia
3
Finland
1
France
98976
Germany
561
Norway
1
Romania
3
Russia
98981
Slovakia
1
Ukraine
90397090
United Kingdom
26201
United States
490745190
Unknown Country
31725438
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2.3_беловодская_тарасенко.doc | 179 kB | Microsoft Word | 613092457 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.