Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31031
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Способы активации внимания студентов при обучении русскому языку как иностранному |
Authors |
Pylypenko-Fritsak, Nataliia Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5261-582X |
Keywords |
російська мова русский язык Russian language навчання обучение study |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31031 |
Publisher | Сумский государственный университет |
License | |
Citation | Пилипенко-Фрицак, Н.А. Способы активации внимания студентов при обучении русскому языку как иностранному [Текст] / Н.А. Пилипенко-Фрицак // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, м. Суми, 19-20 квітня 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. — Суми : СумДУ, 2013. — Ч.2. — С. 33-34. |
Abstract |
Важное значение в организации учебной деятельности по обучению русскому языку как иностранному имеет работа по мобилизации внимания студентов.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31031 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Canada
1
China
1159119
France
1
Germany
8
Greece
1
Ireland
9517
Japan
1
Lithuania
1
Moldova
2
Morocco
1
Netherlands
5
Russia
19
Switzerland
1
Turkey
4
Ukraine
199546
United Kingdom
101506
United States
3407958
Unknown Country
199545
Downloads
Armenia
1
Belarus
4
China
3
Czechia
1
EU
1
Estonia
1
France
2
Germany
4
Ireland
1
Japan
1
Kazakhstan
37302
Lithuania
1
Luxembourg
1
Netherlands
1
Nigeria
1
Norway
1
Romania
2
Russia
90
Ukraine
579583
United Kingdom
2
United States
5077237
Unknown Country
463
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pilipenko-Fritsak_russkiy_yazyk.pdf | 166.62 kB | Adobe PDF | 5694703 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.