Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31237
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бренд як особистісний культурний код
Authors Мантула, Б.А.
ORCID
Keywords бренд
brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31237
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мантула, Б.А. Бренд як особистісний культурний код [Текст] / Б.А. Мантула // Гуманізм. Трансгуманізм. Постгуманізм : матеріали доповідей та виступів Міжнародної науково-теоретичної конференції, м. Суми, 19-20 квітня 2013 р. / Ред.кол.: Є.О. Лебідь, А.Є. Лебідь. — Суми : СумДУ, 2013. — С. 57-59.
Abstract У ХХІ столітті культура споживання фундаментально змінюється, наряду з товарами суспільство все ширше починає споживати смисли, а бренди здебільшого і використовуються як символічні ресурси для побудови а потім підтримки власної репутації, авторитету, ідентичності. Особистість як продукт субкультури і брендингу зокрема не просто суб’єкт мегаполісів, а «проект» в умовах глобалізації та інформатизації, що передбачає успішність своєї реалізації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31237
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
4612
China China
4
France France
2
Germany Germany
111
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
76267
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
1093376
United Kingdom United Kingdom
554757
United States United States
2159085
Unknown Country Unknown Country
277403

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2159082
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2159082
Unknown Country Unknown Country
214

Files

File Size Format Downloads
Mantula_brend.pdf 328.01 kB Adobe PDF 4318390

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.