Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Научные основы маркетинга инноваций |
Other Titles |
Наукові основи маркетингу інновацій Scientific bases of marketing of the innovations |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Prokopenko, Olha Volodymyrivna Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Illiashenko, Nataliia Serhiivna Melnyk, Yuliia Mykolaivna Sumina, Olha Mykolaivna Shypulina, Yuliia Serhiivna Shkola, Viktoriia Yuriivna Hryshchenko, Olena Fedorivna Shevliuha, Olena Hennadiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 http://orcid.org/0000-0002-8133-578X http://orcid.org/0000-0002-3037-4690 |
Keywords |
маркетинг інновацій інноватика стратегічне управління інноваційний розвиток управління підприємством екологічні інновації сталий розвиток маркетинг инноваций инноватика стратегическое управление инновационное развитие управление предприятием экологические инновации устойчивое развитие marketing of innovations innovation strategic control innovation development management of enterprise ecological innovations steady development |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389 |
Publisher | ООО "Печатный дом "Папирус" |
License | |
Citation | Научные основы маркетинга инноваций : монография в 3 т. Том 1. / под. ред. д.э.н. профессора С.Н. Ильяшенко. – Сумы: ООО "Печатный дом "Папирус", 2013. – 279 с. |
Abstract |
У монографії викладені методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Розкрито передумови формування концепції маркетингу інновацій, показана роль інновацій і маркетингу в глобальних економічних процесах. Розглянуто підходи до стратегічного управління інноваційним розвитком у руслі концепції маркетингу інновацій. Поглиблено теоретико-методичні основи управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу. Викладено основи маркетингу екологічних інновацій, показана його роль у переході до стійкого розвитку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389 В монографии изложены методологические и теоретико-методические основы маркетинга инноваций. Раскрыты предпосылки формирования концепции маркетинга инноваций,показана роль инноваций и маркетинга в глобальных экономических процессах. Рассмотрены подходы к стратегическому управлению инновационным развитием в русле концепции маркетинга инноваций. Углублены теоретико-методические основы управления предприятием в русле концепции инновационного маркетинга. Изложены основы маркетинга экологических инноваций, показана его роль в переходе к устойчивому развитию. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389 In the monograph the methodological and theoretical- systematic bases of marketing of innovations are presented. The prerequisites of molding of the concept of marketing of innovations are opened, the role of innovations and marketing in the global economic processes is shown. Approaches to strategic control of innovation development in the river bed of the concept of marketing of innovations are examined. The theoretical- systematic the bases of management of enterprise in the river bed of the concept of innovation marketing are deepened. The bases of marketing of ecological innovations are presented, its role in the passage to the steady development is shown. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belarus
1
Canada
1
China
3
Czechia
740085409
EU
2
France
3
Germany
-1382360162
Ireland
6386869
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
6820
Pakistan
1
Poland
3
Romania
1
Russia
29
Singapore
-1493464347
Slovakia
2
Spain
2
Turkey
2
Ukraine
275486053
United Arab Emirates
1
United Kingdom
47874175
United States
-1493464348
Unknown Country
1271003876
Downloads
Armenia
1
Azerbaijan
-1493464347
Belarus
1497643421
China
7
Czechia
11677284
EU
10
Egypt
40830
Estonia
1
Finland
11677291
France
-1456429621
Germany
-1419394893
Hungary
191826
Ireland
1096453
Italy
1
Kazakhstan
1497643418
Kyrgyzstan
3261
Lithuania
1
Luxembourg
1
Moldova
11677286
Netherlands
1497643416
Norway
41426
Peru
1
Poland
740085409
Romania
5
Russia
11677286
Singapore
-1493464346
Slovakia
1
Sweden
267251
Turkey
1
Ukraine
1271003872
United Arab Emirates
1
United Kingdom
47874171
United States
-1493464348
Unknown Country
1271003873
Uzbekistan
1497643416
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_market_innov_t1.pdf | 4.24 MB | Adobe PDF | 2012673666 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.