Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Научные основы маркетинга инноваций |
Other Titles |
Наукові основи маркетингу інновацій Scientific bases of marketing of the innovations |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Melnyk, Leonid Hryhorovych Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Bilovodska, Olena Anatoliivna Karpishchenko, Maryna Yuriivna Nahornyi, Yevhen Ihorovych Olefirenko, Oleh Mykhailovych Peresadko, Halyna Oleksandrivna Peresadko, Galina Oleksandrivna Troian, Mariia Yuriivna Horobchenko, Denys Volodymyrovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0001-7824-0678 http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 http://orcid.org/0000-0002-6214-4590 http://orcid.org/0000-0003-3094-9906 |
Keywords |
маркетинг инноваций товарная инновационная политика рыночное тестирование инноваций ценообразование на инновации продвижение инноваций сбытовой потенциал предприятия система распределения инноваций маркетинг інновацій товарна інноваційна політика ринкове тестування інновацій ціноутворення на інновації просування інновацій збутовий потенціал підприємства система розподілу інновацій marketing of innovations commodity innovation policy, market testing of innovations price formation in innovation advance of innovations marketable potential of enterprise distribution system of the innovations |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390 |
Publisher | ООО "Печатный дом "Папирус" |
License | |
Citation | Научные основы маркетинга инноваций : монография в 3 т. Том 2. / под. ред. д.э.н. профессора С.Н. Ильяшенко. – Сумы: ООО "Печатный дом "Папирус", 2013. – 284 с. |
Abstract |
У монографії викладено методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Викладено авторські підходи до формування товарної інноваційної політики підприємства, ринкового тестування промислових продуктових інновацій.
Розкрито особливості ціноутворення на інновації в сфері телекомунікаційних послуг, стратегічні аспекти просування продуктових інновацій. Запропоновано методичний підхід до оцінки збутового потенціалу підприємства, показана його роль у просуванні продуктових інновацій. Визначено специфіку системи розподілу інноваційної продукції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390 В монографии изложены методологические и теоретико-методические основы маркетинга инноваций. Изложены авторские подходы к формированию товарной инновационной политики предприятия, рыночному тестированию промышленных продуктовых инноваций. Раскрыты особенности ценообразования на инновации в сфере телекоммуникационных услуг, стратегические аспекты продвижения продуктовых инноваций. Предложен методический подход к оценке сбытового потенциала предприятия, показана его роль в продвижении продуктовых инноваций. Определена специфика системы распределения инновационной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390 In the monograph the methodological and theoretical- systematic bases of marketing of innovations are presented. Author's approaches to molding of the commodity innovation policy of enterprise, market testing of industrial product innovations are presented. The special features of price formation to the innovation in the sphere of telecommunication services, the strategic aspects of the advance of product innovations are opened. Systematic approach to the estimation of the marketable potential of enterprise is proposed, its role in the advance of product innovations is shown. The specific character of the distribution system of innovation production is determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Belarus
2
Canada
1
China
2
Czechia
4
Finland
1
France
1
Germany
-1796663264
Ireland
6276571
Italy
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
17594
Romania
1
Russia
16
Singapore
1
Slovakia
2
Turkey
3
Ukraine
96689040
United Kingdom
48379675
United States
-1796663262
Unknown Country
96689037
Downloads
Armenia
1754127152
Azerbaijan
-2044722226
Bangladesh
1
Belarus
265773404
Belgium
1
Bulgaria
17714460
China
2
Cyprus
105455
Czechia
48379683
EU
4
France
1754127150
Germany
-1796663263
Kazakhstan
7004
Kyrgyzstan
265773401
Moldova
-2044722228
Netherlands
17714448
Poland
17714443
Romania
5
Russia
-2044722230
Serbia
1754127150
Turkey
11135301
Ukraine
-2044722229
United Kingdom
96689036
United States
-1796663266
Unknown Country
806
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_market_innov_t2.pdf | 4.98 MB | Adobe PDF | -1473859240 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.