Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу |
Other Titles |
Общая концепция и инструменты политического маркетинга General concepts and tools of political marketing |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Tytarenko, Yuliia Vasylivna Шевченко, О.Ю. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
соціально-економічні системи політичні системи політичний маркетинг комплекс маркетингу в політиці социально-экономические системы политические системы политический маркетинг комплекс маркетинга в политике |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Тєлєтов, О.С. Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов, Ю.В. Титаренко, О.Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 49-63. |
Abstract |
Статтю присвячено розгляду політичних систем за допомогою концепції маркетингу, яка
останнім часом отримала значний розвиток у житті суспільства. Підтверджено спільні
закономірності розвитку економічних та соціальних систем.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481 Статья посвящена рассмотрению политических систем с помощью концепции маркетинга, которая в последнее время получила значительное развитие в жизни общества. Подтверждены общие закономерности развития экономических и социальных систем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481 The aim of the article is consideration of political systems using marketing concept, which has recently received significant development in society live. The general laws of economic and social systems development are confirmed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
25
EU
5
France
3
Germany
15
Ireland
8687924
Italy
1
Japan
2
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Russia
16
Singapore
123525
Slovakia
2
Turkey
7
Ukraine
215767093
United Kingdom
107887936
United States
1256354360
Unknown Country
215767092
Downloads
Austria
4578950
Bulgaria
247049
China
3
Czechia
16682971
EU
5
Finland
3283587
France
8687924
Germany
1165452453
Gibraltar
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Norway
1
Poland
1165452453
Romania
4578942
Russia
247062
Singapore
1
Slovakia
1
Spain
1
Ukraine
1165452453
United Kingdom
4578965
United States
708120710
Unknown Country
1804588010
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Teletov_Tytarenko_Shevchenko_Politychny_marketyng.pdf | 646.23 kB | Adobe PDF | 1756984248 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.