Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу |
Other Titles |
Общая концепция и инструменты политического маркетинга General concepts and tools of political marketing |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() Tytarenko, Yuliia Vasylivna Шевченко, О.Ю. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
соціально-економічні системи політичні системи політичний маркетинг комплекс маркетингу в політиці социально-экономические системы политические системы политический маркетинг комплекс маркетинга в политике |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тєлєтов, О.С. Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов, Ю.В. Титаренко, О.Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 49-63. |
Abstract |
Статтю присвячено розгляду політичних систем за допомогою концепції маркетингу, яка
останнім часом отримала значний розвиток у житті суспільства. Підтверджено спільні
закономірності розвитку економічних та соціальних систем.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481 Статья посвящена рассмотрению политических систем с помощью концепции маркетинга, которая в последнее время получила значительное развитие в жизни общества. Подтверждены общие закономерности развития экономических и социальных систем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481 The aim of the article is consideration of political systems using marketing concept, which has recently received significant development in society live. The general laws of economic and social systems development are confirmed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

25

5

3

15

8687924

1

2

1

1

1

16

123525

2

7

215767093

107887936

1256354360

1804588011
Downloads

4578950

247049

3

16682971

5

3283587

8687924

1165452453

1

1

1

1

1165452453

4578942

247062

1

1

1

1165452453

4578965

708120710

1804588010
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Teletov_Tytarenko_Shevchenko_Politychny_marketyng.pdf | 646.23 kB | Adobe PDF | 1756984248 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.