Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31483
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу |
Other Titles |
Идентификация социально-управленческих приоритетов через изменение позиции маркетолога в организационных системах бизнеса Identification of social and management priorities by changing the position of marketing specialist in organizational systems of business |
Authors |
Лилик, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг організаційна структура підприємства завдання для маркетологів маркетинг организационная структура предприятия задачи для маркетологов marketing organization structure of enterprise marketing functions |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31483 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Лилик, І.В. Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу [Текст] / І.В. Лилик // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 74-84. |
Abstract |
У статті показана еволюція позиції маркетолога в організаційній структурі підприємств у
контексті розвитку маркетингу та впровадження його в повсякденну діяльність українських
підприємств. Визначені нові завдання маркетологів в умовах зміни інформаційного простору та
можливості формування публічних медіа споживачами.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31483 В статье показана эволюция позиции маркетолога в организационной структуре предприятия в контексте развития маркетинга и внедрения его в повседневную деятельность украинских предприятий. Определены новые задания маркетологов в условиях изменения информационного пространства и получение потребителем возможности формировать публичные медиа. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31483 This article deals with evolution of marketer`s position in organizational structure of enterprise in the context of marketing development and its’ implementation in everyday activities of Ukrainian firms. New tasks of marketers are defined in conditions of media possibilities formation for consumers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31483 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
55912415
France
1
Germany
240225
Ireland
120114
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Russia
9
Turkey
3
Ukraine
1991617
United Kingdom
999648
United States
161773989
Unknown Country
1991616
Downloads
China
6
France
3
Germany
2
Ireland
1
Lithuania
1
Luxembourg
1
Moldova
1
Ukraine
5963215
United Kingdom
1
United States
100518335
Unknown Country
95
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lylyk_Identyfikatciya.pdf | 533.96 kB | Adobe PDF | 106481661 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.