Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя |
Other Titles |
Концепция холистического маркетинга: сущность и теоретическое основание The concept of holistic marketing: the essence and the theoretical basis |
Authors |
Борзаковська, Л.В.
|
ORCID | |
Keywords |
холістичний маркетинг партнерський маркетинг соціально-етичний маркетинг інтегрований маркетинг внутрішній маркетинг промислове підприємство холистический маркетинг партнерский маркетинг социально-этический маркетинг интегрированный маркетинг внутренний маркетинг промышленное предприятие holistic marketing customer relationship marketing social-ethical marketing integrated marketing internal marketing industrial enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Борзаковська, Л.В. Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя [Текст] / Л.В. Борзаковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 85-94. |
Abstract |
У статті систематизовано погляди науковців щодо розкриття сутності категорії
«холістичний маркетинг» та складових елементів цієї концепції. Наведене власне визначення
холістичного маркетингу. Досліджено існуючі підходи до побудови структурної моделі
холістичного маркетингу та проаналізовано їх основні недоліки. Подано та обґрунтовано
авторське бачення сучасної моделі холістичного маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484 В статье систематизированы взгляды ученых по раскрытию сущности категории «холистический маркетинг» и составляющих элементов данной концепции. Приведено собственное определение холистического маркетинга. Исследованы существующие подходы к построению структурной модели холистического маркетинга и проанализированы их основные недостатки. Подано и обосновано авторское видение современной модели холистического маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484 The aim of the article is to establish the essence and the components of holistic marketing concept, to analyse the main drawbacks of the existing structural models of holistic marketing and to develop more reasonable conceptual model of holistic marketing in the modern business environment. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

4

14

1

3

1

2

1835315

1

1

84263

1

1

1

1

4

2

1

16

704857558

1

3

50059744

3

4441154

287132531

8875708
Downloads

1

1

1

5

1

1

221836281

704857558

2

704857559

1

1

9897

1

4

13

1

1

2

1057286337

6601

352428780

252
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Borzakovska_Holistychny_marketyng.pdf | 564.41 kB | Adobe PDF | -1253683995 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.