Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя |
Other Titles |
Концепция холистического маркетинга: сущность и теоретическое основание The concept of holistic marketing: the essence and the theoretical basis |
Authors |
Борзаковська, Л.В.
|
ORCID | |
Keywords |
холістичний маркетинг партнерський маркетинг соціально-етичний маркетинг інтегрований маркетинг внутрішній маркетинг промислове підприємство холистический маркетинг партнерский маркетинг социально-этический маркетинг интегрированный маркетинг внутренний маркетинг промышленное предприятие holistic marketing customer relationship marketing social-ethical marketing integrated marketing internal marketing industrial enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Борзаковська, Л.В. Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя [Текст] / Л.В. Борзаковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 85-94. |
Abstract |
У статті систематизовано погляди науковців щодо розкриття сутності категорії
«холістичний маркетинг» та складових елементів цієї концепції. Наведене власне визначення
холістичного маркетингу. Досліджено існуючі підходи до побудови структурної моделі
холістичного маркетингу та проаналізовано їх основні недоліки. Подано та обґрунтовано
авторське бачення сучасної моделі холістичного маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484 В статье систематизированы взгляды ученых по раскрытию сущности категории «холистический маркетинг» и составляющих элементов данной концепции. Приведено собственное определение холистического маркетинга. Исследованы существующие подходы к построению структурной модели холистического маркетинга и проанализированы их основные недостатки. Подано и обосновано авторское видение современной модели холистического маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484 The aim of the article is to establish the essence and the components of holistic marketing concept, to analyse the main drawbacks of the existing structural models of holistic marketing and to develop more reasonable conceptual model of holistic marketing in the modern business environment. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
1
Canada
4
China
14
Czechia
1
EU
3
Finland
1
France
2
Germany
1835315
Greece
1
India
1
Ireland
84263
Italy
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Namibia
1
Netherlands
4
Nigeria
2
Qatar
1
Russia
16
Singapore
704857558
Switzerland
1
Turkey
3
Ukraine
50059744
United Arab Emirates
3
United Kingdom
4441154
United States
287132531
Unknown Country
8875708
Downloads
Austria
1
Azerbaijan
1
Bahrain
1
Canada
5
Chile
1
China
1
France
221836281
Germany
704857558
Greece
2
Indonesia
704857559
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
9897
Oman
1
Poland
4
Russia
13
Singapore
1
South Africa
1
Switzerland
2
Ukraine
1057286337
United Kingdom
6601
United States
352428780
Unknown Country
252
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Borzakovska_Holistychny_marketyng.pdf | 564.41 kB | Adobe PDF | -1253683995 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.