Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері |
Other Titles |
Development of marketing of ecosystem goods and services in the forestry Развитие маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере |
Authors |
Mishenina, Natalia Viktorivna
Mishenin, Yevhen Vasylovych ![]() Yarova, Inessa Yevhenivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-1597-3270 http://orcid.org/0000-0001-9840-131X |
Keywords |
лісоресурсна сфера екологічний менеджмент екологічно орієнтований маркетинг екосистемна продукція та послуги еколого-економічний механізм маркетингового управління ціна на екосистемну продукцію та послуги лесоресурсная сфера экологический менеджмент экологически ориентированный маркетинг экосистемная продукция и услуги эколого-экономический механизм маркетингового управления цена на экосистемную продукцию и услуги forestry environmental management environmentally oriented marketing ecosystem goods and services ecological-economic mechanism of marketing management price of ecosystem goods and services |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Мішенін, Є.В. Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері [Текст] / Є.В. Мішенін, Н.В. Мішеніна, І.Є. Ярова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 209-219. |
Abstract |
У статті розглянуто теоретико-методичні засади формування маркетингу екосистемної
продукції та послуг у лісоресурсній сфері: визначено його сутнісно-змістовну основу;
організаційні форми реалізації. Запропоновано методичні підходи до встановлення верхнього
рівня цін на створення протиерозійних та полезахисних лісових насаджень, які мають характер
екосистемної продукції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505 В статье рассмотрены теоретико-методические основы формирования маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере: определена его сущностно- содержательная основа; организационные формы реализации. Предложены методические подходы к установлению верхнего уровня цен на создание противоэрозионных и полезащитных лесных насаждений , которые имеют характер экосистемной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505 The aim of this article is deepening the theoretical and methodological foundations for the formation of the marketing system of forest and ecosystem goods and services with the definition of their evaluation When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

159

2

1

2

27925

269100

1

1

2

1

8

179880406

2

1

4

94643414

3640640

935497003

9406421
Downloads

2

1

55838

1

1

26391335

1

647628903

116
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Mishenina_Mishenin_Yarova_Lisoresurni_sfery.pdf | 545.91 kB | Adobe PDF | 674076198 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.