Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій
Other Titles Научно-методический подход к выбору стратегии продвижения на рынок экологических инноваций
Scientific and methodical approach to the choice of environmental innovations’ promotion strategy to market
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетингова стратегія
вибір стратегії
просування
екологічна інновація
маркетинговая стратегия
выбор стратегии
продвижение
экологическая инновация
marketing strategy
strategy’s choice
promotion
environmental innovation
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій [Текст] / О.А. Біловодська, М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 230-241.
Abstract У статті запропоновано науково-методичний підхід до поетапного ітераційного вибору маркетингової стратегії просування товарних екологічних інновацій за результатами характеристик екологічного інноваційного продукту, аналізу роботи підприємства та кон’юнктури ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509
В статье предложен научно-методический подход к поэтапному итерационному выбору маркетинговой стратегии продвижения товарных экологических инноваций по результатам характеристик экологического инновационного продукта, анализа работы предприятия и рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509
Promotion of new environmental goods is associated with a high degree of risk which increases under the influence of external factors, market conditions and uncertainty in perception of these products by consumers When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
20279
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
114886
Ireland Ireland
229565
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
20
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
2
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
2875977
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
840538
United States United States
36453855
Unknown Country Unknown Country
43411116

Downloads

China China
5
France France
459131
Germany Germany
6766
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2875978
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
36453854
Unknown Country Unknown Country
43411117

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Karpishenko_Ecologichni_innovatsii.pdf 594.24 kB Adobe PDF 83206856

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.