Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій |
Other Titles |
Научно-методический подход к выбору стратегии продвижения на рынок экологических инноваций Scientific and methodical approach to the choice of environmental innovations’ promotion strategy to market |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() Karpishchenko, Maryna Yuriivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетингова стратегія вибір стратегії просування екологічна інновація маркетинговая стратегия выбор стратегии продвижение экологическая инновация marketing strategy strategy’s choice promotion environmental innovation |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біловодська, О.А. Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій [Текст] / О.А. Біловодська, М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 230-241. |
Abstract |
У статті запропоновано науково-методичний підхід до поетапного ітераційного вибору
маркетингової стратегії просування товарних екологічних інновацій за результатами
характеристик екологічного інноваційного продукту, аналізу роботи підприємства та
кон’юнктури ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509 В статье предложен научно-методический подход к поэтапному итерационному выбору маркетинговой стратегии продвижения товарных экологических инноваций по результатам характеристик экологического инновационного продукта, анализа работы предприятия и рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509 Promotion of new environmental goods is associated with a high degree of risk which increases under the influence of external factors, market conditions and uncertainty in perception of these products by consumers When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

20279

1

2

114886

229565

1

1

3

20

1

2

2

3

2875977

1

840538

36453855

83946257
Downloads

5

459131

6766

1

2

1

2875978

1

36453854

43411117
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_Karpishenko_Ecologichni_innovatsii.pdf | 594.24 kB | Adobe PDF | 83206856 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.