Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій |
Other Titles |
Научно-методический подход к выбору стратегии продвижения на рынок экологических инноваций Scientific and methodical approach to the choice of environmental innovations’ promotion strategy to market |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Karpishchenko, Maryna Yuriivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетингова стратегія вибір стратегії просування екологічна інновація маркетинговая стратегия выбор стратегии продвижение экологическая инновация marketing strategy strategy’s choice promotion environmental innovation |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій [Текст] / О.А. Біловодська, М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 230-241. |
Abstract |
У статті запропоновано науково-методичний підхід до поетапного ітераційного вибору
маркетингової стратегії просування товарних екологічних інновацій за результатами
характеристик екологічного інноваційного продукту, аналізу роботи підприємства та
кон’юнктури ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509 В статье предложен научно-методический подход к поэтапному итерационному выбору маркетинговой стратегии продвижения товарных экологических инноваций по результатам характеристик экологического инновационного продукта, анализа работы предприятия и рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509 Promotion of new environmental goods is associated with a high degree of risk which increases under the influence of external factors, market conditions and uncertainty in perception of these products by consumers When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belgium
1
Canada
1
China
20279
EU
1
France
2
Germany
114886
Ireland
229565
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
3
Russia
20
Singapore
1
Slovakia
2
Spain
2
Turkey
3
Ukraine
2875977
United Arab Emirates
1
United Kingdom
840538
United States
36453855
Unknown Country
43411116
Downloads
China
5
France
459131
Germany
6766
Lithuania
1
Russia
2
Singapore
1
Ukraine
2875978
United Kingdom
1
United States
36453854
Unknown Country
43411117
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_Karpishenko_Ecologichni_innovatsii.pdf | 594.24 kB | Adobe PDF | 83206856 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.