Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31546
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формирование рынка туристических услуг как перспективное направление развития территории |
Other Titles |
Формування ринку туристичних послуг як перспективний напрямок розвитку території Formation of the market for tourist services as a promising trend in development of the territory |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Гладенко, Ю.Н. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
ринкові можливості туристичні послуги маркетинг території споживчі мотиви рыночные возможности туристические услуги маркетинг территории потребительские мотивы market possibilities tourist services marketing of territory consumer motives |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31546 |
Publisher | ФГБОУ ВПО "РЭУ им. Г.В. Плеханова" |
License | |
Citation | Ильяшенко, С.Н. Формирование рынка туристических услуг как перспективное направление развития территории / С.Н. Ильяшенко, Ю.Н. Гладенко // Современные проблемы управления проектами в инвестиционно-строительной сфере и природопользовании: материалы III Международной научно-практической конференции (12 апреля 2013 г.) / под ред. В.И. Ресина. – Москва : ФГБОУ ВПО "РЭУ им. Г.В. Плеханова", 2013. – С. 242-249. |
Abstract |
Досліджено ринкові можливості розвитку в Сумській області України різних видів туристичних послуг, визначені пріоритети основних груп споживачів, мотиви вибору ними конкретних видів туристичних послуг, характеристики виділених видів туризму й т.п. Отримані результати можуть бути покладені в основу проектів соціо-еколого-економічного розвитку області.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31546 Исследованы рыночные возможности развития в Сумской области Украины различных видов туристических услуг, определены приоритеты основных групп потребителей, мотивы выбора ими конкретных видов туристических услуг, характеристики выделенных видов туризма и т.п. Полученные результаты могут быть положены в основу проектов социо-еколого-экономического развития области. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31546 The market opportunities of development different types of tourist services in the Sumy region of Ukraine are investigated. Priorities of major consumer groups, motifs of the choice of specific types of tourist services, the characteristics of the selected types of tourism are defined. The results obtained can be used as the basis for the drafts of socio-ecological-economic development of region. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31546 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
9585
EU
2
France
1
Germany
7
Ireland
36208
Lithuania
1
Russia
11
Slovakia
2
Turkey
4
Ukraine
244964
United Kingdom
125679
United States
2056700
Unknown Country
244963
Downloads
Belarus
3
China
4
Czechia
1
France
164
Germany
19152
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Poland
2
Russia
17
Tajikistan
1
Ukraine
733843
United Kingdom
72415
United States
2056699
Unknown Country
355
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Gladenko_market_tour.pdf | 580.29 kB | Adobe PDF | 2882658 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.