Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development |
Other Titles |
Роль і завдання маркетингу знань на сучасному етапі економічного розвитку Роль и задачи маркетинга знаний на современном этапе экономического развития |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() Shypulina, Yuliia Serhiivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0002-8133-578X |
Keywords |
marketing of knowledge structure of knowledges tool of marketing advancement of knowledge application of knowledge management of knowledge producting of knowledge маркетинг знань структура знань інструменти маркетингу просування знань застосування знань управління знаннями продукування знань маркетинг знаний структура знаний инструменты маркетинга продвижение знание применение знаний управление знаниями продуцирование знаний |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552 |
Publisher | Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej |
License | |
Citation | Illyashenko S.M. A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development / S.M. Illyashenko, Y.S. Shypulina // Informacje i marketing w działalności organizacji : monografia / redakcja naukowa: Honorata Howaniec, Irena Szewczyk, Wieslaw Waszkielewicz. – Bielsku-Białej: Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej, 2013. – S. 205-215. |
Abstract |
Визначено роль і завдання маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації. Виконана систематизація видів знань. Запропоновано рекомендації щодо галузей застосування маркетингу знань. Розкрито особливості застосування інструментарію маркетингу знань з урахування специфіки галузей і видів діяльності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552 Определена роль и задачи маркетинга знаний на макроуровне и уровне отдельной организации. Выполнена систематизация видов знаний. Предложены рекомендации относительно областей использования маркетинга знаний. Раскрыты особенности применения инструментария маркетинга знаний с учетом специфики отраслей и видов деятельности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552 Determined role and task marketing of knowledge’s on macrolevel and separate organization level. Executed types of knowledge’s systematization. Offered recommendation of areas for marketing of knowledge’s application. Exposed application tool marketing of knowledge features with account of specific areas and types of activity. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

47015

1

-10731553

-60814880

1

2

1

1622234762

1892861462

1

27226

1789486333

150878

1

1

1

1

1

1

860612409

1892861464

2500319

1

43

-60814878

1

97518

1020377

4

202132

1

1747501615

-1061270888

-2061726892

2500321
Downloads

48427

1

167780

3

-60814879

1

2

28340

2

1622234762

1

1

197049

-60814877

182196

5

102920

-1061270887

1

1

1747501604

39888450

1

2

19

1

1

3

183764

1747501612

-60814876

-2061726891

1

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Marketing_of_ knowledge_Illyashenko.pdf | 204.74 kB | Adobe PDF | 1852594541 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.