Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
інноваційна продукція инновационная продукция innovative products |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біловодська, О.А. Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.25-33. |
Abstract |
У статті визначено форми маркетингової взаємодії учасників у каналах розподілу інноваційної продукції, в межах яких розкрито сутність кожної з форм: співробітництва, конфліктів та конкуренції; розроблено класифікацію маркетингових взаємовідносин при співробітництві та конфліктів у каналах; проаналізовано фактори, що впливають на формування співробітництва; визначено ознаки і причини виникнення конфліктів; досліджено методи, спрямовані на вивчення, оцінювання, діагностику, аналіз та управління конфліктами у каналах розподілу інноваційної продукції; досліджено форми конкуренції на роздрібному ринку та напрямки її активізації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180 В статье определены формы маркетингового взаимодействия участников в каналах распределения инновационной продукции, в рамках которых раскрыта сущность каждой из форм: сотрудничества, конфликтов и конкуренции; разработаны классификации маркетинговых взаимоотношений при сотрудничестве и конфликтов в каналах; проанализированы факторы, влияющие на формирование сотрудничества; определены признаки и причины возникновения конфликтов; исследованы методы, направленные на изучение, оценку, диагностику, анализ и управление конфликтами в каналах распределения инновационной продукции; исследованы формы конкуренции на розничном рынке и направления их активизации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3180 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

82511

1

10502

726079988

1

1

1710171

1

5

2

17

-2000495911

1

3

1379105883

149940633

1446254184

-425850928
Downloads

319531

3

6

1

10

726079990

1710172

40673724

319531

1

2

1

726079987

1

1446254178

-425850923
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
1.2 Беловодская.doc | 137 kB | Microsoft Word | -1779381081 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.