Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій |
Authors |
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Гайдабрус, Наталья Витальевна Haidabrus, Nataliia Vitaliivna |
ORCID | |
Keywords |
екологічні інновації экологические инновации environmental innovation |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Прокопенко, О.В. Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій [Текст] / О.В. Прокопенко, Н.В. Гайдабрус // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.148-156. |
Abstract |
В роботі сформовано мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій. Зокрема, досліджено готовність сучасних українських споживачів вкладати кошти в екологічність продукції, досліджено вплив мотивів на спрямування споживчого вибору, розглянуто існуючі типи мотивів споживання екологічних інновацій і типи мотивації залежно від витрат споживання і переваг екологічних товарів, сформовано поняття екоатрибутивного споживчого вибору, визначено його типи, запропоновано принципову схему виокремлення екоатрибутів товарів, досліджено мотиваційні передумови впливу на споживчий вибір, запропоновано схему вибору психологічних методів впливу на споживача, розглянуто основні відмінності маркетингу екологічних інновацій
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186 В работе сформированы мотивационные основы маркетинга экологических инноваций. В частности, исследована готовность современных украинских потребителей вкладывать деньги в экологичность продукции, исследовано влияние мотивов на направление потребительского выбора, рассмотрены существующие типы мотивов потребления экологических инноваций и типы мотивации в зависимости от затрат потребления и преимуществ экологических товаров, сформировано понятие экоатрибутивного потребительского выбора, определены его типы, предложена принципиальная схема выделения экоатрибутов товаров, исследованы мотивационные предпосылки воздействия на потребительский выбор, предложено схему выбора психологических методов воздействия на потребителя, рассмотрены основные отличия маркетинга экологических инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3186 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
China
65236
France
1
Germany
8870
Greece
1
Iran
1
Ireland
616874
Lithuania
1
Netherlands
10
Russia
17
Turkey
3
Ukraine
58602283
United Arab Emirates
1
United Kingdom
2710697
United States
179208561
Unknown Country
5377900
Downloads
EU
2
France
2710695
Germany
416
Ireland
1
Kazakhstan
3
Netherlands
1
Norway
2
Poland
1
Russia
373671
Ukraine
179208564
United Kingdom
43491
United States
179208563
Unknown Country
5377901
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
3.1 Прокопенко О.В..doc | 283.5 kB | Microsoft Word | 366923311 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.