Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31890
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | A consortium approach to revolutionising subject-based teaching in the medical curriculum of post-Soviet countries: What can ePBLnet teach us? |
Authors |
Loboda, Andrii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5400-773X |
Keywords |
ePBLnet curricula problem based learning virtual patients transformation |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31890 |
Publisher | The Association for Medical Education in Europe (AMEE) |
License | |
Citation | Iskrenko, E. A consortium approach to revolutionising subject-based teaching in the medical curriculum of post-Soviet countries: What can ePBLnet teach us? [Text]/ E.Iskrenko, T.Poulton, V.Riklefs, A.Loboda, S.Tabagari, P. Bamidis// AMEE Conference 2013 Abstract Book. - 2013. - P.300. |
Abstract |
Початкова презентація описує загальну структуру пострадянських навчальних програм. Учасники вивчають шляхи трансформації власних навчальних програм (з демонстрацією копій цих перетворень), а також розглядають питання про потенціал ePBLnet для напрацювання спільних межвуніверситетських підходів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31890 Начальная презентация описывает общую структуру постсоветских учебных программ. Участники изучают пути трансформации собственных учебных программ (с демонстрацией копий этих преобразований), а также рассматривают вопрос о потенциале ePBLnet для выработки общих межвуниверситетских подходов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31890 An initial presentation will describe the common structure of Post Soviet curricula. Participants explore ways in which they could modify their own curricula (they may wish to bring a copy with them), and consider whether the cross-institutional approach of ePBLnet has potential for them. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31890 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
Australia
144618
Brazil
1
Canada
8641567
China
-763964658
Czechia
1
Côte d’Ivoire
1
EU
2
Finland
1
France
-73490353
Georgia
1
Germany
1100723879
Greece
1
Indonesia
190971
Ireland
1462582505
Japan
1
Lithuania
1154700
Moldova
588370957
Morocco
2
Namibia
1
Netherlands
74509
Pakistan
163547092
Qatar
860220382
Russia
13
Singapore
-763964655
South Africa
1
Sweden
1154699
Taiwan
1
Turkey
588370948
Ukraine
644557597
United Arab Emirates
1
United Kingdom
-2036251934
United States
787138169
Unknown Country
-1956726305
Vietnam
4320785
Downloads
A2
1
Australia
3
Azerbaijan
2
Belarus
1
Brazil
787138168
Burundi
1
Canada
-763964664
Chile
27140
China
-763964657
Czechia
1
Denmark
1
Ecuador
1
Egypt
1
Estonia
1
Finland
1
France
27
Georgia
1602942960
Germany
870925411
Honduras
1
India
41270741
Indonesia
860220376
Iran
3
Iraq
1
Ireland
102550
Israel
1939848279
Italy
1
Japan
-235280812
Lithuania
163547096
Mauritius
1
Mexico
1
Moldova
1
Netherlands
-763964665
Norway
1
Pakistan
207
Philippines
41270742
Poland
1939848283
Portugal
-235280813
Qatar
1
Romania
5
Russia
83
Saudi Arabia
1
Singapore
-763964654
South Africa
787138165
South Korea
2
Spain
860220384
Sudan
3
Sweden
317822297
Switzerland
1
Taiwan
860220376
Thailand
-235280814
Turkey
870925415
Ukraine
-763964653
United Kingdom
-235280814
United States
787138167
Unknown Country
-1956726304
Vietnam
4320786
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
AMEE 2013 FINAL ABSTRACT BOOK.pdf | 8.66 MB | Adobe PDF | 1722287544 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.