Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31890
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | A consortium approach to revolutionising subject-based teaching in the medical curriculum of post-Soviet countries: What can ePBLnet teach us? |
Authors |
Loboda, Andrii Mykolaiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5400-773X |
Keywords |
ePBLnet curricula problem based learning virtual patients transformation |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31890 |
Publisher | The Association for Medical Education in Europe (AMEE) |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Iskrenko, E. A consortium approach to revolutionising subject-based teaching in the medical curriculum of post-Soviet countries: What can ePBLnet teach us? [Text]/ E.Iskrenko, T.Poulton, V.Riklefs, A.Loboda, S.Tabagari, P. Bamidis// AMEE Conference 2013 Abstract Book. - 2013. - P.300. |
Abstract |
Початкова презентація описує загальну структуру пострадянських навчальних програм. Учасники вивчають шляхи трансформації власних навчальних програм (з демонстрацією копій цих перетворень), а також розглядають питання про потенціал ePBLnet для напрацювання спільних межвуніверситетських підходів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31890 Начальная презентация описывает общую структуру постсоветских учебных программ. Участники изучают пути трансформации собственных учебных программ (с демонстрацией копий этих преобразований), а также рассматривают вопрос о потенциале ePBLnet для выработки общих межвуниверситетских подходов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31890 An initial presentation will describe the common structure of Post Soviet curricula. Participants explore ways in which they could modify their own curricula (they may wish to bring a copy with them), and consider whether the cross-institutional approach of ePBLnet has potential for them. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31890 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

144618

1

8641567

-763964658

1

1

2

1

-73490353

1

1100723879

1

190971

1462582505

1

1154700

588370957

2

1

74509

163547092

860220382

13

-763964655

1

1154699

1

588370948

644557597

1

-2036251934

787138169

1468871820

4320785
Downloads

1

3

2

1

787138168

1

-763964664

27140

-763964657

1

1

1

1

1

1

27

1602942960

870925411

1

41270741

860220376

3

1

102550

1939848279

1

-235280812

163547096

1

1

1

-763964665

1

207

41270742

1939848283

-235280813

1

5

83

1

-763964654

787138165

2

860220384

3

317822297

1

860220376

-235280814

870925415

-763964653

-235280814

787138167

-1956726304

4320786
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
AMEE 2013 FINAL ABSTRACT BOOK.pdf | 8.66 MB | Adobe PDF | 1722287544 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.