Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3220
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
стратегічне управління стратегическое управление strategic management |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3220 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій [Текст] / С.М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.15-27. |
Abstract |
У статті запропонована структурно-логічна схема стратегічного управління товарною інноваційною політикою та товарною інноваційною стратегією підприємства, а також алгоритм розроблення товарної інноваційної стратегії. Виконано порівняльний аналіз основних методів управління вибором стратегій розвитку підприємства, запропоновано рекомендації щодо їх застосування. Уточнено заходи з управління продуктово-ринковим портфелем підприємства. Визначено особливості розроблення товарної інноваційної стратегії підприємства в умовах нестаціонарного розвитку сучасної економіки та уточнено рекомендації щодо застосування конкретних типів стратегій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3220 В статье предложена структурно-логическая схема стратегического управления товарной инновационной политикой и товарной инновационной стратегией предприятия, а также алгоритм разработки товарной инновационной стратегии. Выполнен сравнительный анализ основных методов управления выбором стратегий развития предприятия, предложены рекомендации по их использованию. Уточнены мероприятия по управлению продуктово-рыночным портфелем предприятия. Определены особенности разработки товарной инновационной стратегии предприятия в условиях нестационарного развития современной экономики, уточнены рекомендации по использованию конкретных типов стратегий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3220 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Argentina
1
Brazil
1
China
14
Denmark
228656542
France
849296847
Germany
306403
Greece
1
Hong Kong SAR China
1
India
306417
Iran
1
Ireland
849296854
Lithuania
1
Netherlands
306413
Norway
2
Russia
30
Singapore
2105640450
Turkey
4
Ukraine
138845
United Arab Emirates
1
United Kingdom
105181
United States
1844795188
Unknown Country
68027
Downloads
Czechia
1
EU
4
France
614989543
Germany
614989543
Greece
614989546
Ireland
1
Italy
1
Netherlands
614989543
North Macedonia
164966
Norway
614989543
Poland
1928655027
Portugal
1
Russia
228656538
Singapore
1
Spain
27666
Ukraine
2105640449
United Kingdom
849296843
United States
614989542
Unknown Country
55945
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
1.1 _лляшенко С.Н..doc | 182.5 kB | Microsoft Word | 212500111 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.