Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3223
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
сучасний ринок современный рынок modern market |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3223 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біловодська, О.А. Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції / О.А. Біловодська. — С.47-61. |
Abstract |
У статті викладено теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції. Для цього сформульовано сутність маркетингового каналу просування інноваційної продукції; визначено основні функції, що виконують маркетингові канали, та принципи, що повинні бути покладені при їх формуванні; запропоновано класифікацію маркетингових каналів та подано визначення кожного з них; виконано порівняльний аналіз каналів за розподілом функціональних обов’язків та повноважень.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3223 В работе изложены теоретические основы формирования маркетинговых каналов для продвижения инновационной продукции. Для этого сформулирована сущность маркетингового канала продвижения инновационной продукции; определены основные функции, выполняющие маркетинговые каналы, и принципы, которые должны быть положены при их формировании; предложена классификация маркетинговых каналов и изложены определения каждого из них; выполнен сравнительный анализ каналов по распределению функциональных обязанностей и полномочий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3223 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

5

1

8419218

8419217

1

1

2114050

1

1

1

1

27

-1322833028

1

2

1104110326

29191539

2031258044

1910643265
Downloads

1

1

8419242

4228102

1

4228101

1

1

49963866

-1322832781

29191550

-1322833028

-523643641
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
1.4 Б_ловодська_табл.2 (часть 2).doc | 43 kB | Microsoft Word | 1221688712 |
1.4 Б_ловодська_табл.2 (часть 3).doc | 45.5 kB | Microsoft Word | 1221688712 |
1.4 Б_ловодська О.А..doc | 175 kB | Microsoft Word | 1221688712 |
1.4 Б_ловодська_рис.2.doc | 53.5 kB | Microsoft Word | 1221688712 |
1.4 Б_ловодська_табл.2 (часть 1).doc | 39 kB | Microsoft Word | 1221688712 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.