Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3230
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз показників мерчандайзингу – основа оптимізації продаж |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Ярош, Т.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
мерчандайзинг мерчандайзинг merchandising |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3230 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Божкова, В.В. Аналіз показників мерчандайзингу - основа оптимізації продаж [Текст] / В.В. Божкова, Т.М. Ярош // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.132-137. |
Abstract |
У статті наведені показники, за допомогою яких можна розрахувати ефективність мерчандайзингової діяльності. Запропоновані заходи щодо змін в плануванні магазинів та розміщенні товарів у них.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3230 В статье приведены показатели, с помощью которых можно рассчитать эффективность мерчандайзинговой деятельности. Предложены мероприятия по изменениям в планировании магазинов и размещении товаров в них. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3230 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

5

2

590

366228

2121053

1

1

183113

3

1

15279

-1133196901

1

3

30933582

15527829

1998246137

1859327439
Downloads

3

1

1083442986

2121052

1

2

1

732454

1083442985

1

945130509

30933581
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2.2 Божкова В.В..doc | 87.5 kB | Microsoft Word | -1149163720 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.