Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок |
Other Titles |
Оценка результативности и эффективности маркетинга промышленного предприятия в цепи поставок Effectiveness and efficiency assessment of industrial enterprises marketing in the supply chain |
Authors |
Чухрай, Н.І.
Млинко, І.Б. |
ORCID | |
Keywords |
ланцюг поставок управління ланцюгом поставок промислове підприємство цінність для споживача цінність для стейкхолдерів цінність для партнерів у ланцюгу поставок результативність маркетингу ефективність маркетингу цепь поставок управления цепочкой поставок промышленное предприятие ценность для потребителя ценность для стейкхолдеров ценность для партнеров в цепи поставок результативность маркетинга эффективность маркетинга supply chain supply chain management industrial enterprise value for consumer value for stakeholders value for partners in supply chain marketing effectiveness marketing efficiency |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Чухрай, Н.І. Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок [Текст] / Н.І. Чухрай, І.Б. Млинко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 24-34. |
Abstract |
У статті охарактеризована роль маркетингу в процесі створення цінності на промисловому підприємстві та визначені основні напрями, критерії і показники оцінювання маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок. Розроблено методичні положення щодо оцінювання маркетингової діяльності промислового підприємства, які структуровано відповідно до критеріїв оцінювання маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок і категорій ефективності та результативності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446 В статье охарактеризована роль маркетинга в процессе создания ценности на промышленном предприятии и определены основные направления, критерии и показатели оценки маркетинга промышленного предприятия в цепи поставок. Разработаны методические положения по оценке маркетинговой деятельности промышленного предприятия, структурированные в соответствии с критериями оценки маркетинга промышленного предприятия в цепи поставок и категорий эффективности и результативности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446 Marketing role in the process of creation of industrial enterprise value is analyzed in the article. The purpose of it is to define basic directions, criteria and indexes of evaluation of industrial enterprises` marketing in the supply chain. Methodical positions are worked out. They are structured in accordance with the criteria of evaluation of industrial enterprises` marketing in the supply chain. The categories of efficiency and effectiveness are considered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
3
France
1
Germany
8
Greece
16119
Ireland
230271
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2688
Russia
8
Spain
1
Turkey
11
Ukraine
4499049
United Kingdom
2116868
United States
81665430
Unknown Country
4499048
Downloads
China
3
EU
1
France
2
Germany
2
Italy
1
Lithuania
1
Poland
1288714
Russia
3
Sweden
1
Ukraine
13480950
United Kingdom
1
United States
81665431
Unknown Country
204
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chukhray_supply chain.pdf | 548.31 kB | Adobe PDF | 96435314 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.