Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі |
Other Titles |
Модель векторного взаимодействия факторов конкурентоспособности предприятий розничной торговли Vector interaction model of factors of retailers competitiveness |
Authors |
Загорна, Т.О.
|
ORCID | |
Keywords |
конкуренція конкурентоспроможність конкурентна поведінка конкурентна позиція конкурентна динаміка геометрія фракталів конкуренция конкурентоспособность конкурентное поведение конкурентная позиция конкурентная динамика геометрия фракталов competition competitive competitive behavior competitive position competitive dynamics geometry of fractals |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Загорна, Т.О. Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Т.О. Загорна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 35-44. |
Abstract |
У статті розроблено науково-методичний підхід до моделювання елементів, параметрів і фазових траєкторій, що відбивають характер процесів векторної взаємодії учасників конкурентної боротьби з використанням синтезу геометрії фракталів і генерації часових рядів, що дозволяє оцінити вектор і характер конкурентної динаміки ринку роздрібних посередників.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447 В статье разработан научно-методический подход к моделированию элементов, параметров и фазовых траекторий, отражающих характер процессов векторного взаимодействия участников конкурентной борьбы с использованием синтеза геометрии фракталов и генерации временных рядов, что позволяет оценить вектор и характер конкурентной динамики рынка розничных посредников. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447 The aim of the article is to develop scientific and methodical approach to the modeling and analysis of complex elements, settings, and the phase trajectories of competition in the market. Development of basic principles of the theory of competition reflects complexity of economic trends in processes at the level of enterprises, industries, markets. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
France
2
Germany
399789
Ireland
50220
Lithuania
1
Russia
11
Turkey
3
Ukraine
57252135
United Kingdom
2674880
United States
240600381
Unknown Country
306319449
Downloads
China
3
EU
1
France
2
Germany
699148
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Russia
5
Ukraine
15825257
United Kingdom
2674883
United States
174881312
Unknown Country
118
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zagorna_geometry of fractals.pdf | 605.92 kB | Adobe PDF | 194080731 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.