Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу |
Other Titles |
Холистический маркетинг и его значение в функционировании высшего учебного заведения Holistic marketing and its importance in the functioning of universities |
Authors |
Чайка, І.П.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг концепция маркетинга холизм холистический маркетинг системная эффективность функционирования вуза marketing marketing concept holyzm holistic marketing university system efficiency концепція маркетингу холізм холістичний маркетинг системна ефективність функціонування ВНЗ |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Чайка, І.П. Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Текст] / І.П. Чайка // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 53-60. |
Abstract |
Розглянуто сутність поняття «холістичний маркетинг» як наукової категорії, показано відмінність концепції холістичного маркетингу від традиційної маркетингової концепції, визначено пріоритетні завдання ВНЗ у рамках парадигми холістичного маркетингу. Результатом проведеного дослідження стало авторське визначення поняття «холістичний маркетинг», на основі якого сформовано принципи його впровадження в діяльність ВНЗ.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449 Рассмотрена сущность понятия «холистический маркетинг» как научной категории, показано отличие концепции холистического маркетинга от традиционной маркетинговой концепции, определены приоритетные задачи вуза в рамках парадигмы холистического маркетинга. Результатом приведённого исследования стало авторское определение понятия «холистический маркетинг», на основе которого сформированы принципы его внедрения в деятельность вуза. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449 The aim of the article is to study holistic marketing concept for its further implementation into activities of national enterprises including universities. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
France
2
Germany
138484
Ireland
17666
Lithuania
1
Norway
1
Russia
35
Turkey
12
Ukraine
1338401
United Kingdom
672516
United States
14427582
Unknown Country
1338400
Downloads
China
2
Germany
2
Kazakhstan
3
Lithuania
1
Russia
5
Ukraine
3911019
United Kingdom
1
United States
14427582
Unknown Country
214
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chayka_holistic marketing.pdf | 587.45 kB | Adobe PDF | 18338829 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.