Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу
Other Titles Холистический маркетинг и его значение в функционировании высшего учебного заведения
Holistic marketing and its importance in the functioning of universities
Authors Чайка, І.П.
ORCID
Keywords маркетинг
концепция маркетинга
холизм
холистический маркетинг
системная эффективность функционирования вуза
marketing
marketing concept
holyzm
holistic marketing
university system efficiency
концепція маркетингу
холізм
холістичний маркетинг
системна ефективність функціонування ВНЗ
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Чайка, І.П. Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Текст] / І.П. Чайка // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 53-60.
Abstract Розглянуто сутність поняття «холістичний маркетинг» як наукової категорії, показано відмінність концепції холістичного маркетингу від традиційної маркетингової концепції, визначено пріоритетні завдання ВНЗ у рамках парадигми холістичного маркетингу. Результатом проведеного дослідження стало авторське визначення поняття «холістичний маркетинг», на основі якого сформовано принципи його впровадження в діяльність ВНЗ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449
Рассмотрена сущность понятия «холистический маркетинг» как научной категории, показано отличие концепции холистического маркетинга от традиционной маркетинговой концепции, определены приоритетные задачи вуза в рамках парадигмы холистического маркетинга. Результатом приведённого исследования стало авторское определение понятия «холистический маркетинг», на основе которого сформированы принципы его внедрения в деятельность вуза. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449
The aim of the article is to study holistic marketing concept for its further implementation into activities of national enterprises including universities. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
138484
Ireland Ireland
17666
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
35
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
1338401
United Kingdom United Kingdom
672516
United States United States
14427582
Unknown Country Unknown Country
1338400

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Kazakhstan Kazakhstan
3
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
3911019
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
14427582
Unknown Country Unknown Country
214

Files

File Size Format Downloads
Chayka_holistic marketing.pdf 587.45 kB Adobe PDF 18338829

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.