Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32450
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Communication policies on organic products market |
Other Titles |
Комунікаційна політика на ринку органічних продуктів Коммуникационная политика на рынке органических продуктов |
Authors |
Atanasoaie, George Sebastian
|
ORCID | |
Keywords |
екологічні (органічні) харчові продукти рекламні засоби комунікацій повідомлення еко-маркування рекламні методи комунікації экологические (органические) пищевые продукты рекламные средства коммуникаций уведовление эко-маркирование рекламные методы коммуникаций ecological food products (organic) promotional communication message eco-label promotional communication techniques |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32450 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Atanasoaie, George Sebastian Communication policies on organic products market [Текст] / G.S. Atanasoaie // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 61-68. |
Abstract |
Основна мета даної статті полягає в аналізі рекламних зв'язків на ринку органічної продукції з урахуванням таких інструментів комунікаційної політики, як екологічне маркування, повідомлення, реклама, стимулювання збуту, зв'язки з громадськістю та участь у ярмарках і виставках. Основою дослідження є аналіз вторинних джерел спеціальної літератури щодо рекламних методів, які використовуються на ринку органічних продуктів харчування. Автор підкреслює, що реалізація декількох комунікаційних рекламних стратегій є дуже важливою з точки зору підвищення обізнаності цільових споживачів на ринку органічної продукції. Крім того, у рамках статті досліджені фактори, які визначають успіх чи провал рекламної кампанії на даному ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32450 Основной целью данной статьи является анализ рекламных связей на рынке органической продукции с учетом таких инструментов коммуникационной политики, как экологическая маркировка, сообщение, реклама, стимулирование сбыта, связи с общественностью и участие в ярмарках и выставках. Основой исследования является анализ вторичных источников специальной литературы, касающейся рекламных методов, которые используются на рынке органических продуктов питания. Автор подчеркивает, что реализация нескольких коммуникационных рекламных стратегий является очень важной с точки зрения повышения осведомленности целевых потребителей на рынке органической продукции. Кроме того, в рамках статьи исследованы факторы, которые определяют успех или провал рекламной кампании на данном рынке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32450 The main objective of this article is to analyze the promotional communication on OP (organic products) market, considering some aspects of the announcement, eco-label, message, advertising, sales promotion, public relations and participation in fairs and exhibitions. It is based on the investigation of secondary sources of specialized literature regarding promotional communication techniques used in the market of organic food products. The paper highlights that implementation of several promotional communication strategies is vital in terms of raising people awareness in OP market. It explores factors that determine the success or failure of a promotional communication campaign in OP market as well. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32450 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Belgium
1
Canada
75585
China
924249326
Czechia
2
France
1
Germany
5316842
India
1
Ireland
401532
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
9
Taiwan
1
Turkey
5
Ukraine
69607120
United Kingdom
34808288
United States
-1162510709
Unknown Country
69607119
Vietnam
37793
Zimbabwe
1
Downloads
Canada
1
China
25
Germany
2
Lithuania
1
Poland
1
Russia
2
Ukraine
69607121
United Kingdom
1
United States
-1162510708
Unknown Country
-58407078
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Atanasoaie_promotional communication.pdf | 499.08 kB | Adobe PDF | -1151310631 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.