Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України |
Other Titles |
Marketing approaches to tourist services in Ukraine Маркетинговые подходы к предоставлению туристических услуг в условиях Украины |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Хижняк, М.О. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
туристичні послуги туристические услуги tourist services туристичний маршрут туристический маршрут tourist route исторический туризм історичний туризм historical tourism tourist marketing маркетинг туризму маркетинг туризма туристичне агентство туристическое агентство tourist agency |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Тєлєтов, О.С. Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України [Текст] / О.С. Тєлєтов, М.О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 200-212. |
Abstract |
Статтю присвячено поглибленню маркетингових підходів до туристичної діяльності в Україні, що на сьогодні ще не досягла сучасного рівня. Визначено основні складові туристичного продукту, проведено порівняння сильних та слабких сторін, а також відповідних можливостей та загроз, запропоновано підходи до створення та надання туристичних послуг.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469 Статья посвящена углублению маркетинговых подходов к туристическим услугам в условиях Украины, что на сегодня ещё не достигли современного мирового уровня. Определены основные составляющие туристического продукта, проведено сравнение сильных и слабых сторон, а также соответствующих возможностей и угроз, предложены подходы к созданию и предоставлению туристических услуг. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469 This study is devoted to the improvement of marketing approaches to tourist services in Ukraine, which are not at the high level yet. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
-871530608
EU
1
France
4
Germany
26
Greece
57878
Ireland
19575130
Japan
2
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1
Romania
57876
Russia
19
Turkey
26
Ukraine
575145598
United Kingdom
287580005
United States
840187732
Unknown Country
1426219291
Downloads
China
-871530607
EU
4
Finland
176436958
France
176436950
Germany
91437526
Ireland
1
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Luxembourg
1
Moldova
2
Norway
1
Poland
91437536
Romania
3
Russia
31
Singapore
1
Slovakia
1
Spain
1
Ukraine
-1203406000
United Kingdom
39150254
United States
254156173
Unknown Country
91437524
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Teletov_tourist services.pdf | 672.71 kB | Adobe PDF | -1154443637 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.