Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України
Other Titles Marketing approaches to tourist services in Ukraine
Маркетинговые подходы к предоставлению туристических услуг в условиях Украины
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Хижняк, М.О.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords туристичні послуги
туристические услуги
tourist services
туристичний маршрут
туристический маршрут
tourist route
исторический туризм
історичний туризм
historical tourism
tourist marketing
маркетинг туризму
маркетинг туризма
туристичне агентство
туристическое агентство
tourist agency
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тєлєтов, О.С. Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України [Текст] / О.С. Тєлєтов, М.О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 200-212.
Abstract Статтю присвячено поглибленню маркетингових підходів до туристичної діяльності в Україні, що на сьогодні ще не досягла сучасного рівня. Визначено основні складові туристичного продукту, проведено порівняння сильних та слабких сторін, а також відповідних можливостей та загроз, запропоновано підходи до створення та надання туристичних послуг. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469
Статья посвящена углублению маркетинговых подходов к туристическим услугам в условиях Украины, что на сегодня ещё не достигли современного мирового уровня. Определены основные составляющие туристического продукта, проведено сравнение сильных и слабых сторон, а также соответствующих возможностей и угроз, предложены подходы к созданию и предоставлению туристических услуг. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469
This study is devoted to the improvement of marketing approaches to tourist services in Ukraine, which are not at the high level yet. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
-871530608
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
26
Greece Greece
57878
Ireland Ireland
19575130
Japan Japan
2
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
57876
Russia Russia
19
Turkey Turkey
26
Ukraine Ukraine
575145598
United Kingdom United Kingdom
287580005
United States United States
840187732
Unknown Country Unknown Country
1426219291

Downloads

China China
-871530607
EU EU
4
Finland Finland
176436958
France France
176436950
Germany Germany
91437526
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Moldova Moldova
2
Norway Norway
1
Poland Poland
91437536
Romania Romania
3
Russia Russia
31
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
-1203406000
United Kingdom United Kingdom
39150254
United States United States
254156173
Unknown Country Unknown Country
91437524

Files

File Size Format Downloads
Teletov_tourist services.pdf 672.71 kB Adobe PDF -1154443637

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.