Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України |
Other Titles |
Marketing approaches to tourist services in Ukraine Маркетинговые подходы к предоставлению туристических услуг в условиях Украины |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() Хижняк, М.О. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
туристичні послуги туристические услуги tourist services туристичний маршрут туристический маршрут tourist route исторический туризм історичний туризм historical tourism tourist marketing маркетинг туризму маркетинг туризма туристичне агентство туристическое агентство tourist agency |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тєлєтов, О.С. Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України [Текст] / О.С. Тєлєтов, М.О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 200-212. |
Abstract |
Статтю присвячено поглибленню маркетингових підходів до туристичної діяльності в Україні, що на сьогодні ще не досягла сучасного рівня. Визначено основні складові туристичного продукту, проведено порівняння сильних та слабких сторін, а також відповідних можливостей та загроз, запропоновано підходи до створення та надання туристичних послуг.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469 Статья посвящена углублению маркетинговых подходов к туристическим услугам в условиях Украины, что на сегодня ещё не достигли современного мирового уровня. Определены основные составляющие туристического продукта, проведено сравнение сильных и слабых сторон, а также соответствующих возможностей и угроз, предложены подходы к созданию и предоставлению туристических услуг. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469 This study is devoted to the improvement of marketing approaches to tourist services in Ukraine, which are not at the high level yet. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32469 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

-871530608

1

4

26

57878

19575130

2

1

1

1

57876

19

26

575145598

287580005

840187732

-2017674310
Downloads

-871530607

4

176436958

176436950

91437526

1

1

1

1

1

2

1

91437536

3

31

1

1

1

-1203406000

39150254

254156173

91437524
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Teletov_tourist services.pdf | 672.71 kB | Adobe PDF | -1154443637 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.