Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації |
Other Titles |
Marketing diagnostics in consumer cooperatives trade enterprises Маркетинговая диагностика торговых предприятий потребительской кооперации |
Authors |
Криворучко, О.С.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинговая диагностика маркетингова діагностика marketing diagnostics торговельні підприємства торговые предприятия trade enterprises споживча кооперація потребительская кооперация consumer cooperatives рівні маркетингової діагностики уровни маркетинговой диагностики evels of marketing diagnostics зовнішня маркетингова діагностика внешняя маркетинговая диагностика external marketing diagnostics внутрішня маркетингова діагностика внутренняя маркетинговая диагностика internal marketing diagnostics |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Криворучко, О.С. Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації [Текст] / О.С. Криворучко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 228-235. |
Abstract |
У статті висвітлені основні вимоги та рівні проведення маркетингової діагностики торговельних підприємств споживчої кооперації. Подана послідовність маркетингової діагностики; запропоноване авторське бачення процесу діагностики маркетингових проблем (можливостей) кооперативних торговельних підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472 В статье отображены основные требования и уровни проведения маркетинговой диагностики торговых предприятий потребительской кооперации. Представлена последовательность маркетинговой диагностики, предложено авторское видение процесса диагностики маркетинговых проблем (возможностей) кооперативных торговых предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472 The article highlights main demands and levels of realization of consumer cooperatives trade enterprises diagnostics. We demonstrate the chain of marketing diagnostics; we offer the model of diagnostics process of marketing problems (opportunities) of cooperative trade enterprises. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
36868193
France
1
Germany
13
Greece
1
Ireland
157133
Lithuania
1
Netherlands
2510
Russia
17
Turkey
10
Ukraine
6475878
United Kingdom
1170966
United States
120735342
Unknown Country
2324234
Downloads
China
1
Germany
496753
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
1
Switzerland
1
Ukraine
6475879
United Kingdom
1
United States
26737423
Unknown Country
108
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Krivoruchko_marketing diagnostics.pdf | 643.16 kB | Adobe PDF | 33710169 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.