Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32473
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств |
Other Titles |
Formation of intangible assets and their impact on the market value of industrial enterprises Формирование нематериальных активов и их влияние на рыночную стоимость промышленных предприятий |
Authors |
Мельник, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
нематеріальні активи нематериальные активы intangible assets оцінка нематеріальних активів оценка нематериальных активов valuation of intangible assets стоимость предприятия вартість підприємства enterprise value капіталізація капитализация market capitalization стратегічно орієнтоване управління нематеріальними активами стратегически ориентированное управление нематериальными активами intangible assets strategically-oriented management |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32473 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Мельник, О.В. Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств [Текст] / О.В. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 236-250. |
Abstract |
У статті запропонована структуризація нематеріальних активів (НМА) за критерієм виокремлення базових джерел їх формування, а саме: інтелект, норми права, ділова активність, бізнес-процеси та ланцюг формування вартості, що дає можливість системного підходу до розроблення моделі стратегічно орієнтованого управління НМА підприємств. Це дозволяє сконцентрувати увагу на їх ролі в процесі створення ринкової вартості підприємства, а також у процесі перетворення НМА у стратегічні активи фірми. Запропоновано принципи й методи вартісно-цільової моделі стратегічно орієнтованого управління НМА, спрямованої на підвищення капіталізації підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32473 В статье предложена структуризация НМА по критерию выделения базовых источников их формирования, а именно: интеллект, нормы права, деловая активность, бизнес-процессы и цепь формирования стоимости, что дает возможность системного подхода к разработке модели стратегического ориентированного управления НМА предприятий. Это позволяет сконцентрировать внимание на их роли в процессе создания рыночной стоимости предприятия, а также процессе преобразования НМА в стратегические активы фирмы. Предложены принципы и методы стоимостно-целевой модели стратегически При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32473 The aim of the article is to generalize conceptual approaches to the peculiarities of formation of intangible assets of the company in the context of strategic management, aimed at their effective involvement into economic circulation, in turn, will promote the growth of the capitalization of the сompany, having regard to the fundamental factors of the development of knowledge economy. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32473 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

5

1

1

13087927

13087928

1

623929

1

1

12

1

5

-2123271557

84361492

-120291351

945909450
Downloads

8829459

4

12

48724707

1

623927

1

1

1

5

2

29

-2123271557

7450

-1186492150

426
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Melnyk_intangible assets.pdf | 886.05 kB | Adobe PDF | 1043389614 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.