Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Перспективы развития молочных кооперативов маркетинговой ориентации в Украине |
Other Titles |
The prospects of marketing dairy cooperatives development in Ukraine Перспективи розвитку молочних кооперативів маркетингової орієнтації в Україні |
Authors |
Рыжик, И.А.
|
ORCID | |
Keywords |
збут сбыт молока sales сельскохозяйственная обслуживающая кооперация сільськогосподарська обслуговуюча кооперація agricultural service cooperatives сбытовой молочный кооператив збутовий молочний кооператив marketing dairy cooperatives |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475 |
Publisher | Сумский государственный университет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Рыжик, И.А. Перспективы развития молочных кооперативов маркетинговой ориентации в Украине [Текст] / И.А. Рыжик // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 264-271. |
Abstract |
У статті визначено переваги збутової кооперації як форми взаємодії суб'єктів господарювання. Спираючись на міжнародний досвід кооперативного руху, запропоновано можливі моделі кооперативного збуту молока, які представлені за ступенем складності їх господарських функцій. Для удосконалення управління та підвищення ефективності роботи молочарського кооперативу маркетингової орієнтації запропонована модель його організаційної структури.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475 В статье определены преимущества сбытовой кооперации как формы взаимодействия субъектов хозяйствования. Опираясь на международный опыт кооперативного движения, предложены возможные модели кооперативного сбыта молока, которые представлены по степени сложности их хозяйственных функций. Для усовершенствования управления и повышения эффективности работы молочного кооператива маркетинговой ориентации предложена модель его организационной структуры. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475 The aim of this article is to analyze the benefits of dairy marketing cooperatives development for small farms, milk producers. Author proposes functional development models to reflect the functions of the cooperative. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

2940600

1

4

124828

37561

1

2213

18

42909339

2

490451

8746681

85818676

141560827
Downloads

1

1

2

2

1

1

1

1115

1

1470301

1

42909338

300
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ryzhyk_sales.pdf | 656.72 kB | Adobe PDF | 44381065 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.