Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму |
Other Titles |
The impact of recreation marketing on the ecological safety of recreational areas of Crimea Влияние маркетинга мест отдыха на обеспечение экологической безопасности рекреационных территорий Крыма |
Authors |
Пашенцева, Г.В.
|
ORCID | |
Keywords |
рекреаційна територія рекреационная территория recreational territory екологічна безпека экологическая безопасность ecological safety маркетинг місць відпочинку маркетинг мест отдыха recreation marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Пашенцева, Г.В. Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму [Текст] / Г.В. Пашенцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 280-288. |
Abstract |
Здійснено теоретичне обґрунтування підходу вирішення проблеми охорони навколишнього середовища рекреаційних територій, що спрямоване на вирішення важливої науково-прикладної проблеми забезпечення екологічної безпеки економічного розвитку регіону за рахунок упровадження маркетингу місць відпочинку, що дозволяє перерозподілити потік рекреантів на основі об’єктивного співвідношення «ціна - якість» туристичної послуги і знизити антропогенне навантаження на ці території.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477 Осуществлено теоретическое обоснование подхода к решению проблемы охраны окружающей среды рекреационных территорий, направленное на решение важной научно-прикладной проблемы обеспечения экологической безопасности экономического развития региона за счет внедрения маркетинга мест отдыха, что позволяет перераспределить поток отдыхающих на основе объективного соотношения «цена – качество» туристического продукта и снизить антропогенную нагрузку на эти территории. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477 The purpose of the article is rationalization of use of the marketing resting place to ensure the ecological safety of recreational areas by reducing human pressure on them through differentiating of the recreants` flows. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
5
France
4
Germany
116573
Ireland
18115
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
3
Russia
13
Singapore
1
Turkey
4
Ukraine
462795
United Arab Emirates
1
United Kingdom
233126
United States
1697650
Unknown Country
70
Downloads
Canada
1
China
4
EU
1
Germany
2
Lithuania
1
Netherlands
2
Russia
3
Singapore
1
Taiwan
1
Ukraine
462796
United Kingdom
1
United States
2528364
Unknown Country
180
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pashentseva_recreational territory.pdf | 686.16 kB | Adobe PDF | 2991357 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.