Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32543
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструменти таємного маркетингу
Authors Коваленко, Я.А.
ORCID
Keywords маркетинговые инструменты
маркетингові інструменти
marketing tools
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32543
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Коваленко, Я.А. Інструменти таємного маркетингу [Текст] / Я.А. Коваленко ; наук. кер. М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 33-34.
Abstract Як змусити придбати товар? У кожної людини є власні внутрішні сили, що спонукають їх до купівлі будь-якого товару (чи потрібного,чи ні). Задовольнити потреби та запити – це вже минуле століття. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32543
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
3
France France
3
Germany Germany
6
Ireland Ireland
25108
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Singapore Singapore
3132251
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
279824
United Kingdom United Kingdom
142227
United States United States
1603497
Unknown Country Unknown Country
5462752

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
2
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
279825
United Kingdom United Kingdom
142230
United States United States
3132250
Unknown Country Unknown Country
5462753

Files

File Size Format Downloads
Kovalenko_marketing tools.pdf 277.05 kB Adobe PDF 9017066

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.