Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32652
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Характеристика методів аналізу маркетингової інформації |
Authors |
Кириченко, Т.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова інформація маркетинговая информация marketing information обробка інформації обработка информации information processing методи методы methods |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32652 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кириченко, Т.В. Характеристика методів аналізу маркетингової інформації [Текст] / Т.В. Кириченко ; наук. кер. М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 70-71. |
Abstract |
Для прийняття конкретних управлінських рішень керівнику потрібна об’єктивна та узагальнена інформація стосовно позицій підприємства на ринку, а також загальної ринкової ситуації. Для отримання об’єктивних даних про ситуацію, що склалася, проводять ринкові дослідження. На їх основі здійснюють обробку отриманої інформації за допомогою найпоширеніших методів її аналізу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32652 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

172

1

58000

1

1

5045

19

1

1

25

1662011

287471

5336775

7904295
Downloads

2

1

2

1

3

1

1

2

4

1

1662010

1

5336771

189
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kyrychenko_marketing information.pdf | 334.92 kB | Adobe PDF | 6998989 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.