Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32653
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бенчмаркетинг як напрямок маркетингових досліджень
Authors Тімошова, О.Є.
ORCID
Keywords бенчмаркетинг
benchmarking
маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
market research
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32653
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тімошова, О.Є. Бенчмаркетинг як напрямок маркетингових досліджень [Текст] / О.Є. Тімошова ; наук. кер. М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 75-76.
Abstract Сучасні економічні умови характеризуються певною зміною підходів до управління організацією. Нова фаза розвитку маркетингу пов’язана з необхідністю його орієнтації на розширення бізнесу, визначення стратегічних завдань по присутності на ринку і впливу на життєздатність компанії. Одночасно посилення конкурентної боротьби вимагає пошуку нових ефективних способів ведення бізнесу, тому зростає потреба у запровадженні управлінських технологій, які дозволили б отримати конкурентні переваги шляхом використання кращого досвіду підприємств-лідерів. З цією метою використовують бенчмаркетинг, як маркетинговий інструмент вдосконалення бізнес-процесів, особливістю якого є орієнтація на досягнення підприємств партнерів і конкурентів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32653
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
276813
Czechia Czechia
1
France France
6
Germany Germany
796619
Greece Greece
1
Ireland Ireland
9791
Italy Italy
1
Japan Japan
1593227
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
16
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
92553
United Kingdom United Kingdom
48057
United States United States
3186453
Unknown Country Unknown Country
92552

Downloads

China China
796616
EU EU
1
France France
276810
Germany Germany
5343
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
21
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
796617
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6096095
Unknown Country Unknown Country
279

Files

File Size Format Downloads
Timoshova_benchmarketing.pdf 273.41 kB Adobe PDF 7971786

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.