Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості концепції територіального маркетингу |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0002-4570-3389 |
Keywords |
территориальный маркетинг territorial marketing територіальний маркетинг інструменти маркетингу инструменты маркетинга marketing tools |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Особливості концепції територіального маркетингу [Текст] / С.М. Ілляшенко, В.О. Щербаченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 82-84. |
Abstract |
Територіальний маркетинг – це маркетинг в інтересах території, її внутрішніх суб’єктів, а також тих зовнішніх суб’єктів, в увазі яких зацікавлена територія. У зв’язку з цим можна виділити: маркетинг території, об’єктом уваги якого є територія в цілому, – здійснюється як всередині, так і за її межами; маркетинг на території, об’єктом уваги якого є відносини з приводу конкретних товарів, послуг тощо – здійснюється у межах території.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Brazil
1
China
3126437
Denmark
1
France
4
Germany
153402
Greece
1
Ireland
44203
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Romania
1
Russia
11
Singapore
1
Turkey
6
Ukraine
1042563
United Kingdom
525183
United States
12175554
Unknown Country
1042562
Downloads
China
306792
Czechia
2
EU
2
France
4
Germany
11703
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
5
Russia
6
Ukraine
3126437
United Kingdom
7804
United States
18109935
Unknown Country
357
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_territorial marketing.pdf | 325.43 kB | Adobe PDF | 21563050 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.