Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості концепції територіального маркетингу
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna  
Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
http://orcid.org/0000-0002-4570-3389
Keywords территориальный маркетинг
territorial marketing
територіальний маркетинг
інструменти маркетингу
инструменты маркетинга
marketing tools
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, С.М. Особливості концепції територіального маркетингу [Текст] / С.М. Ілляшенко, В.О. Щербаченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 82-84.
Abstract Територіальний маркетинг – це маркетинг в інтересах території, її внутрішніх суб’єктів, а також тих зовнішніх суб’єктів, в увазі яких зацікавлена територія. У зв’язку з цим можна виділити: маркетинг території, об’єктом уваги якого є територія в цілому, – здійснюється як всередині, так і за її межами; маркетинг на території, об’єктом уваги якого є відносини з приводу конкретних товарів, послуг тощо – здійснюється у межах території. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Brazil Brazil
1
China China
3126437
Denmark Denmark
1
France France
4
Germany Germany
153402
Greece Greece
1
Ireland Ireland
44203
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
11
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
1042563
United Kingdom United Kingdom
525183
United States United States
12175554
Unknown Country Unknown Country
1042562

Downloads

China China
306792
Czechia Czechia
2
EU EU
2
France France
4
Germany Germany
11703
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
5
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
3126437
United Kingdom United Kingdom
7804
United States United States
18109935
Unknown Country Unknown Country
357

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_territorial marketing.pdf 325.43 kB Adobe PDF 21563050

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.