Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32677
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Гайтина, Н.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords нейромаркетинг
neuromarketing
споживач
потребитель
consumer
методи впливу
методы воздействия
methods influence
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32677
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів [Текст] / О.А. Біловодська, Н.М. Гайтина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 97-98.
Abstract Новітні дослідження мозку показали, що поведінкою людини керує не розум, а емоції. За результатами цих досліджень і даних класичного маркетингу з’явилась така наука, як нейромаркетинг (ним вважають поєднання науки про людський мозок і економіки), що використовує різні стимули, які впливають на людський мозок, щоб викликати потрібну дію. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32677
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
30421
Greece Greece
1
Ireland Ireland
89874
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
16
Singapore Singapore
5568019
Spain Spain
2
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
668783
United Kingdom United Kingdom
338198
United States United States
11136036
Unknown Country Unknown Country
668782

Downloads

China China
16
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
338197
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
668784
United Kingdom United Kingdom
7612
United States United States
5568018
Unknown Country Unknown Country
92

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_neuromarketing.pdf 444.77 kB Adobe PDF 6582729

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.