Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32754
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інновації в маркетингу промислового підприємства
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords маркетинг інновацій
інновації у маркетингу
маркетинг инноваций
инновации в маркетинге
Type Monograph
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32754
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Тєлєтов, О.С. Інновації в маркетингу промислового підприємства [Текст]: монографія / О.С. Тєлєтов, Н.В. Івашова, Є.І. Нагорний; За заг. ред. О.С. Тєлєтова. - Суми: СумДУ, 2013. - 282 с.
Abstract У монографії розглянуто деякі аспекти проблем, які виникли в умовах світових глобалізаційних процесів на промислових підприємствах країн із трансформаційною економікою та обґрунтовано суть їх сучасної маркетингово-інноваційної діяльності. З метою підвищення конкурентоспроможності й ефективності функціонування суб'єктів економічної діяльності запропоновано кластеризацію територій та деяких галузей. Авторами досліджено й розроблено науково-методичні засади маркетингового тестування інноваційної продукції у діяльності підприємств, що виробляють продукцію промислового призначення, та технічно складних товарів широкого вжитку. Розглянуто зростаюче значення брендів у системі загальної маркетингової політики промислового підприємства й підтверджено, що інновації в умовах трансформаційної економіки вимагають ребрендингу та впровадження бренд-орієнтованого управління на підприємствах. Викладений доробок колективу авторів під науковим керівництвом доктора економічних наук, професора О. С. Тєлєтова допоможе підвищити ефективність інноваційної діяльності промислових підприємств за рахунок урахування маркетингової, технічної, організаційної та економічної її складових. Для ТОП-менеджерів державних структур і промислових підприємств, науковців у галузі маркетингу й управління інноваційною діяльністю та суміжних галузей, викладачів, аспірантів, студентів економічних і деяких технічних спеціальностей вищих навчальних закладів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32754
Appears in Collections: Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views

Australia Australia
1
Belarus Belarus
1
Canada Canada
3
China China
1
Czechia Czechia
6
Denmark Denmark
1
Finland Finland
70291558
France France
4
Germany Germany
2688243
Greece Greece
1
Ireland Ireland
562946
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3755
Russia Russia
14
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
-378902561
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
140583123
United States United States
-139219296
Unknown Country Unknown Country
100463966

Downloads

Belarus Belarus
3
Czechia Czechia
3
Denmark Denmark
2688188
EU EU
7
Finland Finland
70291559
France France
-378117876
Germany Germany
-378117872
Italy Italy
2688227
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
-1065281254
Poland Poland
-1065281251
Qatar Qatar
1
Romania Romania
2688182
Russia Russia
1072785228
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-378902559
United Kingdom United Kingdom
-378117874
United States United States
-139219296
Unknown Country Unknown Country
100463967

Files

File Size Format Downloads
Teletov_Innovacii.docx 3.05 MB Microsoft Word XML 1763534682

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.