Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32754
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інновації в маркетингу промислового підприємства |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() Ivashova, Nadiia Vasylivna Nahornyi, Yevhen Ihorovych ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
маркетинг інновацій інновації у маркетингу маркетинг инноваций инновации в маркетинге |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32754 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тєлєтов, О.С. Інновації в маркетингу промислового підприємства [Текст]: монографія / О.С. Тєлєтов, Н.В. Івашова, Є.І. Нагорний; За заг. ред. О.С. Тєлєтова. - Суми: СумДУ, 2013. - 282 с. |
Abstract |
У монографії розглянуто деякі аспекти проблем, які виникли в умовах світових глобалізаційних процесів на промислових підприємствах країн із трансформаційною економікою та обґрунтовано суть їх сучасної маркетингово-інноваційної діяльності.
З метою підвищення конкурентоспроможності й ефективності функціонування суб'єктів економічної діяльності запропоновано кластеризацію територій та деяких галузей. Авторами досліджено й розроблено науково-методичні засади маркетингового тестування інноваційної продукції у діяльності підприємств, що виробляють продукцію промислового призначення, та технічно складних товарів широкого вжитку. Розглянуто зростаюче значення брендів у системі загальної маркетингової політики промислового підприємства й підтверджено, що інновації в умовах трансформаційної економіки вимагають ребрендингу та впровадження бренд-орієнтованого управління на підприємствах.
Викладений доробок колективу авторів під науковим керівництвом доктора економічних наук, професора О. С. Тєлєтова допоможе підвищити ефективність інноваційної діяльності промислових підприємств за рахунок урахування маркетингової, технічної, організаційної та економічної її складових.
Для ТОП-менеджерів державних структур і промислових підприємств, науковців у галузі маркетингу й управління інноваційною діяльністю та суміжних галузей, викладачів, аспірантів, студентів економічних і деяких технічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32754 |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views

1

1

3

1

6

1

70291558

4

2688243

1

562946

1

1

3755

14

1

1

4

-378902561

1

140583123

-139219296

100463966
Downloads

3

3

2688188

7

70291559

-378117876

-378117872

2688227

1

-1065281254

-1065281251

1

2688182

1072785228

1

1

-378902559

-378117874

-139219296

100463967
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Teletov_Innovacii.docx | 3.05 MB | Microsoft Word XML | 1763534682 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.