Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords стратегія
інновація
підприємство-інноватор
ризики
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Божкова, В.В. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок [Текст] / В.В. Божкова, О.М. Дериколенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.34-41.
Abstract На основі виокремлення стратегічних переваг підприємства!інноватора, ризиків його інноваційних проектів та «сигналів» ринку запропоновано формулювати комплексну стратегію, яка враховує: види ризику, типи інновацій, потреби конкретної інновації, ступінь новизни ринку/товару/технології та масштаби діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3283
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Brazil Brazil
1
China China
21391
France France
2
Germany Germany
4131331
Greece Greece
1
Ireland Ireland
199527
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
20
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
233091184
United Kingdom United Kingdom
92368846
United States United States
-1388080961
Unknown Country Unknown Country
-1883446111

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
11755927
Ireland Ireland
199529
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
-1950984462
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1388080964
Unknown Country Unknown Country
248

Files

File Size Format Downloads
71C0AAECd01.pdf 307.64 kB Adobe PDF 967857580

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.