Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
маркетингова політика розподілу етапи політики розподілу складові політики розподілу рівень товарної новизни продукції marketing distribution policy stages of distribution policy components of distribution policy novelty of product |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075 |
Publisher | ПДАБА |
License | |
Citation | Сигида, Л.О. Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида // Економічний простір : збірник наукових праць. – № 74. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2013. – С. 273-282. |
Abstract |
У статті систематизовано погляди науковців на поняття «маркетингова політика розподілу», на основі чого виділено три підходи до його розуміння – розподільчий, маркетинговий та логістичний. Визначено основні етапи розроблення маркетингової політики розподілу в межах промислового підприємства, що містять підготовчий етап, етап організації фізичного переміщення продукції від виробника до споживача та етап організації сервісної діяльності. Показано важливість формування складових маркетингової політики розподілу, що знаходяться у взаємозв’язку та є взаємозалежними. Проаналізовано вплив рівня товарної новизни продукції на формування та вибір маркетингової політики розподілу на промисловому підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075 The article highlights the problem of marketing distribution policy. There have been systematized various approaches to this concept – distribution, marketing and logistic. There have also been defined the main stages of marketing distribution policy development within a certain industrial enterprise, these including a preparatory stage, a product physical distribution stage, a servicing stage; shown the importance of components of distribution policy forming; analyzed the novelty of product influencing the development and choice of marketing distribution policy. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
460801223
Czechia
1
EU
1
Finland
1
France
2
Germany
27
Greece
1
Ireland
2148824
Lithuania
1
Netherlands
4882
Poland
1
Russia
19
Sweden
1
Turkey
4
Ukraine
69960578
United Kingdom
34993695
United States
460801229
Unknown Country
69960577
Downloads
China
460801224
Finland
1
France
5
Germany
460801228
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
2
Ukraine
560003819
United Kingdom
1
United States
1098671072
Unknown Country
226
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Syhyda_ecpros_2013_74_30.pdf | 234.83 kB | Adobe PDF | -1714689715 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.