Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах |
Other Titles |
Теоретические и методические засады управления маркетинговой политикой распределения на промышленных прдприятиях Theoretical and methodological bases of management of marketing distribution policy at industrial enterprises |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
маркетингова політика розподілу управління маркетинговий канал складова оцінка діагностика маркетинговая политика распределения управление маркетинговый канал составляющая оценка диагностика marketing distribution policy management marketing channel component assessment diagnostic |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079 |
Publisher | Українська державна академія залізничного транспорту |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сигида, Л.О. Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей). – 2013. – Вип. 43. – С. 209-213. |
Abstract |
У статті розглянуто значення процесу управління маркетинговою політикою розподілу промислового підприємства в ринкових умовах. Запропоновано логічно-структурну схему етапів розроблення, впровадження та реалізації системи управління маркетинговою політикою розподілу в межах підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079 В статье рассмотрено значение процесса управления маркетинговой политикой распределения промышленного предприятия в рыночных условиях. Предложена логически-структурная схема этапов разработки, внедрения и реализации системы управления маркетинговой политикой распределения в рамках предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079 In the article the importance of management of marketing distribution policy of the industrial enterprise in market conditions is considered. The logical block diagram of stages of development, introduction and realization of marketing distribution policy’s management system within enterprises is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1213165032

1

4

1213165038

106024

24397756

1

4443

1

10

1

1

3

1656480607

697058273

-915911749

1249978759
Downloads

1213165036

1

1

3

1213165052

4

1

1

1

1

1

57

1

629201654

7791027

-915911749

390
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Syhyda_Visn_ETP.pdf | 396.29 kB | Adobe PDF | 2147411482 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.