Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Функціональні складові маркетингового каналу |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
маркетинговий канал складові функції синергетичний ефект маркетинговый канал составляющие функции синергетический эффект |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сигида, Л.О. Функціональні складові маркетингового каналу [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Тези доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 вересня 2013 року). – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2012. – С. 257-258. |
Abstract |
Маркетингові канали розподілу є сполучними ланками між товаровиробником і споживачами продукції. Вибір маркетингових каналів неможливий без детального аналізу та розроблення його складових. Їх вбачається доцільним визначати на основі дослідження функцій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133 Маркетинговые каналы распределения являются связующими звеньями между товаропроизводителем и потребителями продукции. Выбор маркетинговых каналов невозможен без детального анализа и разработки его составляющих. Их представляется целесообразным определять на основе исследования функций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views

1

-912552839

1

38631

16

203408396

1

38627

18

18136150

7

510898103

144471

-912552842

-581543156
Downloads

-912552838

3

2

1

1

811304231

1

-912552836

102
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Syhyda_MIIM_2013.pdf | 227.4 kB | Adobe PDF | -1013801333 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.