Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33223
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Педагогічна компетентність у забезпеченні творчої самореалізації особистості |
Authors |
Kosenko, Yuliia Viktorivna
|
ORCID | |
Keywords |
компетентнісний підхід інновації компетентностный подход инновации |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33223 |
Publisher | Видавництво СумДПУ імені А.С. Макаренка |
License | |
Citation | Косенко, Ю.В.Педагогічна компетентність у забезпеченні творчої самореалізації особистості [Текст] / Ю.В. Косенко // Педагогічне забезпечення творчої самореалізації особистості в інноваційній освіті: матеріали Міжрегіональної науково-практичної конференції з міжнародною участю (Суми,21-22 листопада 2013р.). - Суми: Видавництво СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2013. - 196 с. - С.16-19. |
Abstract |
На нинішньому етапі розвитку суспільства державі потрібні люди, які можуть вільно й швидко орієнтуватися в шаленому вирі інформації, характерному для нашого сьогодення. Основна мета української системи освіти – створення умов для розвитку й самореалізації кожної особистості вчитися протягом усього життя.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33223 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
Canada
2
China
70808637
Finland
1
France
2
Germany
2157094
Ireland
1157539
Lithuania
1
Luxembourg
1
Netherlands
5323
Poland
1
Russia
2664
Spain
1
Turkey
4
Ukraine
24343160
United Kingdom
12329562
United States
411911559
Unknown Country
24343159
Downloads
Belgium
1
China
3
Czechia
1
EU
1
France
1
Germany
2
Ireland
157982
Lithuania
1
Russia
4
Ukraine
24343161
United Kingdom
1
United States
547058714
Unknown Country
184
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
kosenko.pdf | 68.83 kB | Adobe PDF | 571560056 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.