Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33298
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Підвищення мотивації студентів при дистанційній формі навчання |
Authors |
Дядичева, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
дистанційне навчання дистанционное обучение distance learning мотивація мотивация motivation |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33298 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Дядичева, І.В. Підвищення мотивації студентів при дистанційній формі навчання [Текст] / І.В. Дядичева // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей IX Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 14–15 листопада 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Божкова. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 52-53. |
Abstract |
Для дистанційного навчання характерна сильна пізнавальна мотивація, що створюється мережею Інтернет. Дистанційне навчання припускає більш високу активність, самомотивацію і самоконтроль, що значно відрізняє дистанційну освіту від традиційних форм, де такого посилення мотивації не спостерігається.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33298 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ФПКВ) |
Views
Argentina
1
EU
1
France
149386
Germany
4
Ireland
817075
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
2
Singapore
121078934
Spain
1
Turkey
3
Ukraine
66736060
United Kingdom
33373688
United States
464391120
Unknown Country
78094
Downloads
Armenia
1
Azerbaijan
1
China
2
Czechia
242157867
EU
1
Egypt
1
Estonia
1
France
298769
Germany
12393179
Gibraltar
20344
Ireland
817077
Lithuania
1
Poland
3247945
Russia
21
Switzerland
1
Ukraine
242157868
United Kingdom
33373689
United States
464391120
Unknown Country
138
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Diadycheva_motivation.pdf | 172.99 kB | Adobe PDF | 998858026 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.