Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33302
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання дистанційного навчання в освітній системі ВНЗ |
Authors |
Боднар, Є.Б.
Болвановська, Т.В. Мозолевич, Г.Я. |
ORCID | |
Keywords |
дистанційне навчання дистанционное обучение distance learning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33302 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Боднар, Є.Б. Використання дистанційного навчання в освітній системі ВНЗ [Текст] / Є.Б. Боднар, Г.Я. Мозолевич, Т.В. Болвановська // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей IX Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 14–15 листопада 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Божкова. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 40-41. |
Abstract |
Дистанційне навчання – один з вагових кроків на шляху української системи освіти до європейської. Це процес передачі та засвоєння знань, який відбувається за опосередкованої взаємодії викладача і студента в спеціально створеному інформаційно-освітньому середовищі. Враховуючи сучасні освітні тенденції, які спрямовані на збільшення застосування самостійного навчання, роль інформаційно-комунікаційних технологій в освіті зростає.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33302 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ФПКВ) |
Views
Australia
1
China
2
Germany
89
Ireland
31528
Lithuania
1
Russia
3
Singapore
1552528
Sweden
1
Turkey
3
Ukraine
276236
United Kingdom
141121
United States
9938303
Unknown Country
276235
Downloads
China
10
EU
3
France
2
Germany
5
Ireland
1
Italy
1
Lithuania
1
Russia
3
Ukraine
276237
United Kingdom
1
United States
7660553
Unknown Country
12216053
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bodnar_dist_learn.pdf | 187.76 kB | Adobe PDF | 20152870 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.