Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33328
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль хмарних технологій в організації моніторингу лінгвометодичної компетентності студентів-філологів |
Authors |
Ішутіна, О.Є.
|
ORCID | |
Keywords |
хмарні технології облачные технологии clouds technology моніторингові дослідження мониторинговые исследования monitoring research |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33328 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Ішутіна, О.Є. Роль хмарних технологій в організації моніторингу лінгвометодичної компетентності студентів-філологів [Текст] / О.Є. Ішутіна // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей IX Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 14–15 листопада 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Божкова. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 58-59. |
Abstract |
Хмарні технології є одним із провідних напрямів розвитку ринку інформаційних технологій упродовж останніх років. Вони активно поширюються в різних сферах людської діяльності, також не стали виключенням освіта і наука. Створення власної хмари вже не є проблемою, і це стало причиною того, що хмарні технології застосовуються дедалі більше в навчально-виховному процесі на рівні загальноосвітніх шкіл та вишів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33328 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ФПКВ) |
Views
China
1
EU
2
Germany
1316
Indonesia
1
Ireland
25049
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
12
Singapore
581423
Turkey
3
Ukraine
3289476
United Kingdom
148965
United States
10343762
Unknown Country
12551
Downloads
China
3
EU
1
Germany
2
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
581422
United Kingdom
1
United States
10343766
Unknown Country
195
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ishutina_monitoring_researches.pdf | 192.82 kB | Adobe PDF | 10925392 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.