Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33390
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління стратегіями інноваційного розвитку малих і середніх підприємств в умовах мінливого зовнішнього сердовища |
Authors |
Shypulina, Yuliia Serhiivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8133-578X |
Keywords |
інноваційний розвиток управління стратегіями малі і середні підприємства потенціал інноваційного розвитку мінливість зовнішнього середовища innovative development management strategies small and medium enterprises the variability of the environment the potential for innovation инновационное развитие управление стратегиями малые и средние предприятия изменчивость внешней среды потенциал инновационного развития |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33390 |
Publisher | Дніпропетровський державний аграрний університет |
License | |
Citation | Шипуліна, Ю.С. Управління стратегіями інноваційного розвитку малих і середніх підприємств в умовах мінливого зовнішнього середовища [Електронний ресурс]/ Ю.С. Шипуліна// Ефективна економіка. - 2013. - № 1.- Режим доступу:http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1747 |
Abstract |
В результаті проведеного аналізу та узагальнення відомих підходів до господарювання, автором запропоновано узагальнену схему стратегічних напрямів орієнтації діяльності підприємств на ніші ринку. Удосконалено підхід щодо вибору стратегії розвитку підприємства-нішера залежно від рівня універсальності чи унікальності товару та широти технологічних можливостей товаровиробника. Формалізовано оцінку достатності рівня потенціалу інноваційного розвитку малого підприємства-нішера для реалізації обраних стратегічних напрямів розвитку. Запропоновано підхід до урахування у результатах оцінки факторів неповної визначеності і ризику, спричинених мінливістю зовнішнього середовища. Удосконалено методичні засади управління стратегіями інноваційного розвитку малих і середніх підприємств, які орієнтуються у своїй діяльності на ніші ринку, в умовах мінливого середовища господарювання. Виконано обґрунтування стратегічних напрямків інноваційного розвитку малих підприємств. Виконано практичну апробацію розроблених методичних інструментів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33390 В результате проведенного анализа и обобщения известных подходов к хозяйствованию, автором предложено обобщенную схему стратегических направлений ориентации деятельности предприятий на ниши рынка. Усовершенствован подход к выбору стратегии развития предприятия-нишера в зависимости от уровня универсальности или уникальности товара и широты технологических возможностей товаропроизводителя. Формализировано оценку достаточности уровня потенциала инновационного развития малого предприятия-нишера для реализации выбранных стратегических направлений развития. Предложен подход к учету в результатах оценки факторов неполной определенности и риска, вызванных изменчивостью внешней среды. Усовершенствованы методические основы управления стратегиями инновационного развития малых и средних предприятий, которые ориентируются в своей деятельности на ниши рынка, в условиях меняющейся среды хозяйствования. Выполнено обоснование стратегических направлений инновационного развития малых предприятий. Выполнено практическую апробацию разработанных методических инструментов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33390 The analysis and generalization of the known approaches to management, gave the author a chance to propose a generalized scheme of strategic directions of enterprises’ activity for market niches. The author improved an approach to choosing a development strategy of niche-enterprises depending on the level of universality or uniqueness of goods and breadth of technological capabilities of producers. Formalized is the assessment of the adequacy of the level of innovation capacity of small niche-enterprises for implementation of selected strategic areas of development. The approach takes into account factors of uncertainty and risk caused by environmental variability. Advanced are methodical principles of management strategies for innovative development of small and medium enterprises, which are oriented in their work on the niche market in a changing business environment. The author grounded strategic directions of innovative development of small enterprises. The practical testing of developed methodology tools was performed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33390 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
EU
2
France
1
Germany
8
Ireland
84147
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
20
Turkey
20
Ukraine
472424
United Kingdom
240270
United States
2664856
Unknown Country
472423
Downloads
China
126223
EU
1
France
4
Germany
240270
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
3
Ukraine
2664962
United Kingdom
2
United States
3934176
Unknown Country
239
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
shipulina_efect_econ2013.pdf | 442.47 kB | Adobe PDF | 6965882 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.