Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33394
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз інноваційних маркетингових технологій просування глобальних брендів |
Authors |
Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Конопленко, Т.О. |
ORCID | |
Keywords |
глобальний маркетинг глобальный маркетинг global marketing прихована реклама скрытая реклама surreptitious advertising |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33394 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Конопленко, Т.О. Аналіз інноваційних маркетингових технологій просування глобальних брендів [Текст] / Т.О. Конопленко, В.А. Омельяненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 259-260. |
Abstract |
Поняття глобального маркетингу було сформульовано після виходу книги Теодора Левітта «Глобалізація ринків». З точки зору глобального маркетингу, увесь світ розглядається як один великий ринок, при цьому враховуються та, по можливості, нівелюються культурні та інші національні особливості різних країн. Стратегія глобального маркетингу розробляється на основі подібності маркетингових параметрів, що характеризують ринки різних країн.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33394 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1

5

18539

1

1

11

2

503084

252674

2724387

503083
Downloads

2

1

7

2

1

2

1446982

2263

4001792

92
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Konoplenko_product placement.pdf | 206.19 kB | Adobe PDF | 5451144 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.