Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінка ефективності маркетингових витрат на туристичному підприємстві |
Other Titles |
Оценка эффективности маркетинговых затрат на туристическом предприятии Evaluating the effectiveness of marketing costs in the tourism enterprise |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Коцур, Я. М. Коцур, Я. М. Kotsur, Y. Шипіль, А.С. Шипиль, А.С. Shypil, A. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
ефективність маркетингові витрати туристичне підприємство |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442 |
Publisher | вид-во "Герда" |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Оцінка ефективності маркетингових витрат на туристичному підприємстві [Текст] / О.А. Біловодська, Я.М. Коцур, А.С. Шипіль // Теоретичні та прикладні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств: колективна монографія у 4 т. / за ред. О.А. Паршиной. – Дніпропетровськ: Герда, 2013. – Т. 3. – С. 358-364. |
Abstract |
У роботі закладені нові основи формування маркетингових витрат, зокрема, на основі опрацювання та узагальнення теоретичної бази авторами проаналізовано існуючі методи розподілу витрат на підприємстві, виявлено основні недоліки при застосуванні даних методів у туристичному бізнесі та запропоновано методичний підхід щодо розподілу маркетингових витрат на туристичному підприємстві, обґрунтовано відповідні інструменти при його застосуванні
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442 В работе заложены новые основы формирования маркетинговых затрат, в частности, на основе обработки и обобщения теоретической базы авторами проанализированы существующие методы распределения затрат на предприятии, выявлены основные недостатки при применении данных методов в туристическом бизнесе и предложен методический подход к распределению маркетинговых затрат на туристическом предприятии, обоснованы соответствующие инструменты при его применении При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442 The work laid the foundations of the new building and marketing costs, particularly on the basis of analyzing and summarizing the theoretical framework the authors analyzed existing methods of cost sharing in the company, revealed major shortcomings in the application of these methods in the tourism business and the proposed methodological approach to the allocation of marketing costs for the travel company, reasonably appropriate tools when used When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33442 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
China
18147044
France
2
Germany
203189
Indonesia
1
Ireland
47056
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
2
Poland
203192
Russia
11
Spain
1
Turkey
6
Ukraine
1617169
United Arab Emirates
1
United Kingdom
811798
United States
81587374
Unknown Country
104234018
Downloads
Canada
1
China
4
EU
2
France
162
Germany
203187
Ireland
47055
Lithuania
1
Luxembourg
1
Netherlands
1
Norway
2
Poland
2
Russia
10
Singapore
1
Ukraine
4648246
United Kingdom
6426
United States
81587375
Unknown Country
375
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Marketyngovi_vytraty_Bilovodska_Kotsur_Shypil.PDF | 149.37 kB | Adobe PDF | 86492851 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.