Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Поширення соціальної відповідальності бізнесу: роль ідентичності стейкхолдерів підприємства |
Other Titles |
Распространение социальной отвественности бизнеса: роль идентичности стейкхолдеров предприятия Propagation of Corporate Social Responsibility: the Role of Identities of Firm’s Stakeholders |
Authors |
Dudkin, Oleksandr Valentynovych
|
ORCID | |
Keywords |
соціальна відповідальність стейкхолдер ідентичність мотивація социальная ответственность стейкхолдер идентичность мотивация social responsibility stakeholder identity motivation |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538 |
Publisher | Сумський національний аграрний університет |
License | |
Citation | Дудкін, О.В. Поширення соціальної відповідальності бізнесу: роль ідентичності стейкхолдерів підприємства [Текст] / О.В. Дудкін // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка і менеджмент». – 2013. – № 6 (57). – С. 141-146. |
Abstract |
Стаття присвячена дослідженню ролі ідентичності стейкхолдерів підприємств у поширенні практик соціальної відповідальності бізнесу. Автор проаналізував традиційну економічну мотивацію підприємців, персоналу та інвесторів; описав їх ідентичності; розглянув, яким чином ідентичність стейкхолдерів впливає на розвиток соціальної відповідальності підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538 Статья посвящена исследованию роли идентичности стейкхолдеров предприятий в распространении практик социальной ответственности бизнеса. Автор проанализировал традиционную экономическую мотивацию предпринимателей, персонала и инвесторов; описал их идентичности; рассмотрел, каким образом идентичность стейкхолдеров влияет на развитие социальной ответственности предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538 The article investigates the role of identity of enterprise’s stakeholders in the propagation of corporate social responsibility practices. The author has analyzed the conventional economic incentives of entrepreneurs, staff and investors; described their identities; consider how the identity of stakeholder influences on the development of corporate social responsibility. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
1
Czechia
3
EU
1
France
1692
Germany
116211
Greece
1
Iran
1
Ireland
476601
Italy
1
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
2
Russia
8
Singapore
1
Turkey
5
Ukraine
33415118
United Kingdom
14721101
United States
425450450
Unknown Country
33415117
Downloads
China
4
France
3
Germany
2
Lithuania
1
Russia
11
Ukraine
96867019
United Kingdom
1
United States
425450449
Unknown Country
137
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Dudkin_Poshirennya_sotsialnoi_vidpovidalnosti_biznesu_rol_identychnosti_steykholderiv_pidpryemstva.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | 522317627 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.