Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування |
Other Titles |
Влияние факторов окружающей среды на векторы задач холистического маркетинга ритейл-сетей на рынке продуктов питания The environmental factors effect on the task vectors of holistic marketing of retail-networks on the food market |
Authors |
Шубін, О.О.
Криковцев, О.О. |
ORCID | |
Keywords |
холістичний маркетинг ритейл-мережа продукти харчування оточуюче середовище ринок холистический маркетинг ритейл-сеть продукты питания окружающая среда рынок holistic marketing retail network food environment market |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Шубін, О.О. Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування [Текст] / О.О. Шубін, О.О. Криковцев // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 13-22. |
Abstract |
У статті розглядаються питання дослідження чинників загального маркетингового середовища та найближчого оточення і їх впливу на вектори завдань ритейл-мережі при формуванні стратегії холістичного маркетингу. Наводяться результати аналізу впливу виявлених векторів на формування конкретних векторів, отримані на матеріалах ритейл-мереж, які діють на ринку продуктів харчування в Донецькому регіоні. Обґрунтовується необхідність формування векторів завдань згідно зі стратегією холістичного маркетингу, яка вимагає цілісних взаємодій у контурах зовнішніх і внутрішніх учасників бізнес-системи.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724 В статье рассматриваются вопросы исследования факторов общей маркетинговой среды и ближайшего окружения и их влияния на векторы задач маркетинговой торговой сети при формировании стратегии холистического маркетинга. Приводятся результаты анализа влияния выявленных векторов на формирование конкретных векторов, полученные на материалах ритейл-сетей, которые действуют на рынке продуктов питания в Донецком регионе. Обосновывается необходимость формирования векторов задач согласно стратегии холистического маркетинга, которая требует целостных взаимодействий в контурах внешних и внутренних участников бизнес-системы. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724 The purpose of the article is to develop evaluation criteria and testing their determination in the interaction of sellers and consumers. It is shown that formation of a single market space forcing the participants to consider the requirements and environmental factors in the formation of significant competitive advantage. Such factors as general environment and factors of entourage are taken into consideration. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
4
Germany
33872
Greece
1
Ireland
236217
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
29
Sweden
1
Turkey
40
Ukraine
6420029
United Kingdom
3218483
United States
84102397
Unknown Country
6420028
Downloads
China
2
Germany
84102397
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
18787565
United Kingdom
123756
United States
84102398
Unknown Country
156
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shubin_Krykovtsev_kholistychnyy_marketynh.pdf | 399.61 kB | Adobe PDF | 187116277 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.